Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ایوب کرد روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا برخورداری از آسفالت مناسب در مسیرهای ارتباطی را از مطالبات به حق کاربران جاده‌ای دانست و اظهار داشت: این اداره‌کل از تمام توان خود برای اجرای هر چه بهتر امور حوزه راهداری استفاده می‌کند تا شهروندان در آسایش کامل از امکانات و زیر ساخت‌های مناسب بهره‌مند باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه راهداران با روحیه جهادی به طور شبانه روز در تمامی ایام سال در جاده‌های سیستان و بلوچستان در تلاشند، گفت: ترمیم افزون‌بر ۳۸۷ متر مربع علائم عمودی، افقی و تجهیزات ایمنی راه‌ها، بازگشایی و پاکسازی ۳۴ محور از بقایای سوانح رانندگی جاده‌ای و ترمیم ۴۸۲ متر گاردریل از دیگر اقدامات راهداران در این مدت بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: همچنین نیروهای این اداره‌کل در این مدت اقدام به شستشو و پاکسازی چهار هزار و ۲۲۸ مورد از علائم و حفاظ‌های جاده‌ای، جمع‌آوری و پاکسازی ۳۲۵ لاشه حیوانات از سطح محورها و ۶۵ مورد آبرسانی به نمازخانه‌های بین راهی کرده‌اند.
وی با تاکید بر پرهیز مردم از انجام سفرهای غیرضروری گفت: ضمن اینکه به مردم تاکید می‌کنیم در شرایط کنونی که کشور با بحران کرونا مواجه است از سفر خودداری و در خانه بمانند با توجه به شرایط جوی استان و لغزندگی محورها و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها نیز توصیه می‌شود در محورهای مواصلاتی به هیچ وجه تردد نکنند.
کردی با اشاره به حمل کالاهای اساسی از بندر چابهار گفت: عنایت به موقعیت جغرافیایی ویژه و وجود زیرساخت‌های مناسب در بندر چابهار، عملیات تخلیه و بارگیری کالاهای اساسی از جمله گندم در این بندر با قوت در جریان است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ایمنی راه ها راهداری و حمل و نقل جاده سیستان و بلوچستان کالاهای اساسی محورهای مواصلاتی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در کندوان پاکسازی شد/ ترافیک سنگین در جاده

مهدی صفایی در گفت گو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه صبح امروز شاهد ریزش سنگ در محدوده سیاه بیشه بودیم، افزود: با استفاده از ماشین آلات نسبت به پاکسازی و بازگشایی مسیر اقدام شده است.

وی در حال حاضر تردد را مسیرهای شمال و جنوب محور کندوان سنگین ذکر کرد.

همچنین طبق اعلام راهداری، تردد در محور هراز مسیر شمال و جنوب سنگین و در دیگر محورهای استان به صورت روان است.

کد خبر 6064419

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در کندوان پاکسازی شد/ ترافیک سنگین در جاده
  • ۱۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی سیستان و بلوچستان افزوده شد
  • طرح کنترل و نظارت بیش از ۷۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در سیستان و بلوچستان
  • تمامی ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان باید برای استقبال از مهمانان نوروزی پای کار باشند
  • کنترل و نظارت بر بیش از ۷۰۰ ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • کاهش ۴۸ درصدی فوتی در حوادث ترافیکی شهری و جاده‌ای در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان
  • سرعت گرفتن چرخ اشتغال سیستان و بلوچستان با طرح نهضت ملی مسکن
  • جابه جایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان
  • ورود حدود ۱ میلیون خودروی نوروزی به گیلان/ آماده باش ۳۴ اکیپ راهداری در محورها