Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@08:23:53 GMT

تحویل یک بهله سارگپه به محیط زیست ساوجبلاغ

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۶۰۸۷

تحویل یک بهله سارگپه به محیط زیست ساوجبلاغ

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مسئول بسیج روستای شلمزارشهرستان ساوجبلاغ گفت: یک بهله سارگپه در  روستا قادر به پرواز نبود که با همکاری اعضای بسیج این پرنده مهار شد و پس از هماهنگی های تلفنی با مسئولین محیط زیست شهرستان امروز تحویل این اداره شد.
معاون محیط زیست ساوجبلاغ گفت: این پرنده پس ازچند روز بازتوانی وبا اطمینان از قابلیت رها سازی مجددا" به دامان طبیعت برگردانده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: سارگپه در زمره پرندگان حمایت شده بوده و شکار یا نگهداری غیرمجاز این پرنده غیرقانونی است و در صورت مشاهده، پیگرد قانونی دارد.

سارگَپه پرنده‌ای شکاری ،کوچک‌تر از عقاب با جثه‌ای متوسط و تو پُر، سری کوچک و گرد روی گردنی کلفت، بال‌های پهن و دم کوتاه. رنگ پر و بال بسیار متنوعی دارد، طرح کلی بدنش قهوه‌ای رنگ با خال‌های سفید، قهوه‌ای تیره و سیاه بر روی سطح پشتی، کمر و بال و خال‌های متراکم‌تر بر روی سطح شکمی و سینه‌هایش است.

انتهای پیام / ا . م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سارگپه محیط زیست پرندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بازی‌ توله خرس با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم) بازی‌گوشی توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم) بز‌های کوهی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی (فیلم)

دیگر خبرها

  • صحبت کردن یک محیط‌بان با خرس قهوه‌ای با لهجه مازنی (فیلم)
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • نجات یک بهله دلیجه زخمی با کمک دوستداران محیط زیست
  • پرنده نادر غواص گلوسیاه به طبیعت برگشت
  • تحویل ۲ بره میش وحشی به اداره محیط زیست تایباد
  • (ویدیو) رویا کجاست؟