Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@07:46:14 GMT

۱۱۵ دستگاه خودرو در کرمانشاه توقیف شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۶۰۸۸

۱۱۵ دستگاه خودرو در کرمانشاه توقیف شد

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه فضل‌الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه نعمت سلامت و امنیت را از مهمترین مباحث هر جامعه دانست و گفت : باید به ابلاغیه‌های مطرح شده از سوی ستاد مقابله با کرونا پایبند باشیم، یکی از این‌ها بحث‌ها قطع زنجیره انتقال کرونا با قطع مراودات اجتماعی و به حداقل رساندن آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او شرط اول و محوریت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را در قالب مشارکت مردم عنوان کرد و گفت : طرح از هشتم بهمن‌ماه به صورت ویژه ابلاغ شد و به موجب آن تردد وسایل نقلیه با پلاک خارج استان‌ها ممنوع اعلام شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: پلاک‌های خارج از استان برابر قانون مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و همچنین توقیف در پارکینگ به مدت یک ماه اعمال می‌شود.

او افزود: کارت ملی که سکونت و هویت شهر را مشخص می‌کند و بیمه‌نامه خودرو که قطعا آدرس پلاک یا دارنده وسلیه نقلیه را دارد؛ مدارک شناسایی تردد بحث پلاک خودرو است که به ادارات و سازمان‌های که پلاک خارج از استان دارند و همچنین کارمند‌های با تابعیت استان‌های دیگر دارند خواسته شده برای اجازه تردد گواهی اداره را همراه داشته باشند، در غیر این صورت برخورد قاطع خواهد بود.

شیری افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی علاوه بر ابلاغ‌ها و تذکرات داده شده، ۱۱۵ دستگاه خودرو توقیف و بعد از اعمال قانون (جریمه ۵۰۰ هزار تومانی) به پارکینگ منتقل شده‌اند.

او گفت: قانون‌گذار درخصوص تردد در بحث حمل و نقل‌های عمومی، ارزاق عمومی و همچنین سوخت برای کامیون‌ها استثنا قائل شده و تحت هر شرایطی می‌توانند عبور کنند.

شیری افزود: از یک بامداد فردا وارد محدودیت‌های تردد سیزده‌بدر می‌شویم، خروج از تمامی شهر‌ها و بخش‌ها، هرگونه توقف در حاشیه پارک و تفرجگاه‌ها ممنوع است.

او افزود: برای پلاک‌های خارج از هر شهر منع تردد اعمال می‌شود، حتی از تردد غیرضروری خودرو تابع همان شهر نیز جلوگیری و اعمال قانون از جمله توقیف یک ماه و ۵۰۰ هزار جریمه اعمال می‌شود.

شیری از عشایری که از استان‌های دیگر هستند و در کرمانشاه سکونت دارند خواست، تردد خود را به حداقل برسانند، فقط در مورد ضرورت تردد داشته باشند درغیر این صورت برای تردد باید نامه از فرمانداری مربوطه را به همراه داشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل ترافیک جاده محورهای مواصلاتی تردد جاده ای استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی خرم‌آباد از توقیف یک دستگاه خودروی سواری شوتی حامل ۳ هزار ثوب انواع البسه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی‌اله قاسمی هشتم فروردین در این رابطه بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه رازان در حین گشت در محورهای موصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری شوتی حامل قاچاق مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۳ هزار ثوب انواع البسه قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف و دارای تخلفات حادثه ساز در طرح نوروز ۱۴۰۳ در ایلام
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو متخلف در نوروز ۱۴۰۳
  • توقیف ۹۶ دستگاه خودرو متخلف در محورهای مواصلاتی لرستان
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد توقیف شد
  • توقیف ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد
  • آئودی R8 به خط پایان رسید؛ پایان تولید سوپرکار افسانه‌ای آلمانی
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • ثبت بیش از هفت میلیون تردد در محور‌های استان کرمانشاه