Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان ایلام از افزایش محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی برای تردد در سطح جاده های استان و ممنوعیت ورود وسایل نقلیه غیربومی به استان خبر داد.

«رضا همتی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: این محدودیت و ممنوعیت ها از امروز تا پایان روز ۱۵ فروردین اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: بر این اساس راه های منتهی به اماکن و مناطق زیارتی، سیاحتی و گردشگری تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد در این مناطق ممنوع خواهد بود.

 

رئیس پلیس راه استان ایلام ادامه داد: تردد خودروها در مسیرهای برون شهری به جز در موارد ضروری ممنوع و کارمندان دولت نیز برای تردد به محل کار بایستی با برگه ماموریت تردد داشته باشند.

 

همتی زاده  گفت: طی چند روز گذشته خودروهای متخلف از مقررات اعلام شده به مبلغ ۵ میلیون ریال جریمه و تعدادی خودروی متخلف نیز برای سپری نمودن مجازات یکماه توقیف و راهی پارکینگ شده اند.

 

رئیس پلیس راه استان خاطر نشان کرد: در این ایام خودروهای پارک شده گردشگران نوروزی در کنار جاده ها، اعمال قانون و با جرثقیل به پارکینگ انتقال داده می شوند‌.

 

وی در پایان گفت: کلیه اقدامات مذکور در راستای مصوبات ستاد مقابله و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی برای مقابله با انتشار ویروس در جامعه به اجرا در می آید و نیروهای انتظامی و پلیس راه در این خصوص هیچ گونه مماشاتی با افراد متخلف نخواهند داشت‌.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: محدودیت های ترافیکی طرح ترافیک ترافیک پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳ در جاده‌های ارتباطی استان اعمال می شود.

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: به منظور تسهیل در رفت و آمد در جاده های ارتباطی شمال منتهی به پایتخت و بالعکس  محدودیت‌ ممنوعیت تردد موتورسیکلت اجرا می شود.

بر این اساس؛ تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح شنبه اول اردیبهشت از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع و تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌ ترافیکی پایان هفته در محورهای شمالی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • ◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند
  • اجرای محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در مرکز مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری