Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه جامع دارویی شامل ابزارهای ثبت، تولید، واردات و توزیع در دفتر دارو درمان سازمان دامپزشکی کشور طراحی شده که در حال تکمیل مراحل نهایی فنی و رونمایی آن تا پایان بهار ۹۹ است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، علیرضا رفیعی‌پور با قدردانی از اشکان زرگر مدیرکل سابق دفتر دارو درمان این سازمان و همکاران وی در این دفتر که طی سال ۹۸ و در شرایط حساس تحریم های ظالمانه و مشکلات بوجود آمده در تأمین به موقع دارو، واکسن و مواد بیولوژیک، با اتخاذ تدابیر و سیاست‌های ارزنده‌ در جهت رفع این مشکلات تلاش کرد، گفت: انصافاً این دفتر از پرکارترین دفاتر ما در سال ۹۸ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با اقدامات کارشناسی همکاران این دفتر، دفتر فاوا و معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور سامانه جامع دارویی با زیرساخت ثبت، تولید، واردات و توزیع طراحی شده و در حال تکمیل و رونمایی حداکثر تا پایان خرداد ۹۹ است، تصریح کرد: از طریق این سامانه‌، رصد و پایش دارو، واکسن، مواد اولیه دامپزشکی وارداتی و تولیدی تا سطح داروخانه‌ها و مراکز مایه‌کوبی و همچنین سایر خدمات کمی و کیفی در حداقل زمان ممکن به تولیدکنندگان عزیزمان در سال جهش تولید که باید با موانع کمتر به امر کسب و کار خود متمرکز شوند، مقدور می‌شود.

رفیعی‌پور با اشاره به نقطه قوت دیگر دفتر دارو و درمان اعلام کرد: خوشبختانه این دفتر نیز در راستای عمل به سیاست های کلی این سازمان طی ۲ سال گذشته اقدام به برگزاری جلسات منظم با مدیران سندیکای تولیدکنندگان داروهای دامپزشکی و انجمن واردکنندگان دارو و مواد بیولوژیک دامپزشکی و اخذ نظرات ایشان در تدوین دستورالعمل ها و تصمیم گیری ها کرد که همین امر به نقطه عطفی در کارنامه این دفتر طی یکسال گذشته انجامید.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور در ادامه و تکمیل اظهاراتش حاصل این تعامل را در دفتر دارو و درمان این سازمان، بررسی مشکلات صنف و تلاش در رفع موانع کسب و کار و تلاش جهت تسهیل فرایندهای مربوط به امور جاری این عزیزان، برگرداندن ۶۷ قلم تعرفه دارویی از گروه ۲ به گروه کالایی ۱، کوتاه کردن پروسه بررسی پرونده‌ها در دفتر، بازنگری دستورالعمل ثبت، تدوین شیوه‌نامه آلفا نامبر جهت شرکت های تولیدی مکمل‌سازی، ارتقای سامانه‌های دارویی، راه‌اندازی کانال ارتباطی با دفتر دارو و امور درمان (ایتا)، افزایش مدت اعتبار VIP تا یکسال و مجوزهای ثبت تا پایان سال ۹۹، حمایت از برگزاری کارگاه‌های آموزشی، صدور پروانه بهره‌برداری ماده اولیه اسیدفسفریک Feed grade و موافقت اصولی تولید ماده اولیه داروهای ضد انگل، شروع تدوین دارونامه دامپزشکی عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: دارو واردات دامپزشکی درمان سازمان دامپزشکی کشور دفتر دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک فوری برای درمان دختر یتیمی که دچار سوختگی شده است

دختری ست جوان، چند سال است که پدرش را از دست داده و در کنار مادرش زندگی می کند.ایشان در کودکی به دلیل سهل انگاری وریختن آب جوش  روی دست ها و اندکی از بدن و صورتش دچار سوختگی شده است،چندین سال است تحت درمان می باشد  و با کمک دیگران چندین بار نیز جراحی است در حال حاضر نیاز به ادامه  درمان و خرید مجدد پماد و دارو دارد اما به دلیل نداشتن هزینه نمیتواند درمان را ادامه دهد.

مادر ایشان نیز به بیماری دیابت مبتلا است و برای هر بار خرید دارو بیش از 700 هزار تومان نیاز دارد

مورد دوم:دختر متاهل این خانواده است که به بیماری سلیاک مبتلا شده است و نیاز به مواد غذایی خاص دارد ایشان به دلیل مشکلات روده و معده مدام تحت نظر می باشد و نیاز به دارو و برای پیشگیری از بیماری سلیاک باید مواد غذایی خاصی بخرد.همسرش کارگر است و نمی‌تواند هزینه درمان را تامین کند و نیاز به کمک مالی دارند.

پرداخت انلاین خیریه نسیم وصال

شماره کارت بانک ملت : ۶۱۰۴۳۳۷۸۱۱۴۱۶۲۳۷
شماره حساب بانک ملت: ۵۸۹۸۷۷۱۴۶۵
شماره کارت بانک ملی: 6037997599156198
شماره حساب بانک ملی:  0219934010000
شماره شبا: IR310120020000005898771465  

کد دستوری پرداخت: #52520*6655*

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • علت گرفتگی و سفتی دست‌ها در هنگام صبح چیست؟
  • هشدار درباره استفاده نادرست از دارو‌های گیاهی
  • ۱۷۰۰ هکتار به سطح زیر کشت گیاهان دارویی لرستان اضافه شده است
  • نگاهی بنیادی به شرکت‌های صنعت دارویی در بازار سرمایه
  • سازمان ملل: اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده‌اند
  • چگونگی کسب اطلاعات دارویی از سامانه «تیتک»
  • قوی‌ترین مکمل غذایی و دارویی در طول روز
  • قوی ترین مکمل غذایی و دارویی در طول روز | نیازی به مصرف ناهار و شام نیست + درمان قند خون در 28 روز
  • راهکار‌های ساده خانگی درمان مشکلات روده در طب سنتی + فیلم
  • کمک فوری برای درمان دختر یتیمی که دچار سوختگی شده است