Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-18@21:04:41 GMT

اجرای طرح کنترل ورودی به شهرها در 132 نقطه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۶۱۳۸

به گزارش خبرنگار ایلنا از خلیل آباد، حسین شرافتی راد در بازدید از پایگاه های سلامت و تب سنجی این شهرستان و شهر کندر که با حضور مدیران شهری صورت گرفت ، اظهار کرد: استان خراسان رضوی و به ویژه شهر مشهد یکی از شهرهای مهم و استراتژیک در سطح کشور است به همین جهت از ابتدای اجرای طرح کنترل سنجی در ورودی های شهر مشهد و دیگر شهرستانها تا کنون بیش از 80 درصد تردد وسایل سنگین و سبک کاهش پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سطح کشور به نسبت سایر کشور های توسعه یافته به خوبی ویروس کرونا را مهار کرده ایم افزود: 60 درصد خروجی از شهر مشهد کاهش پیدا کرده است که امیدواریم خروجی های مسافرین از مشهد به سرعت انجام شود که برای کنترل ساکنین و بومی ها فرمانداران برنامه ریزی بهتری داشته باشند.

مدیر کل امنیتی و انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه در طرح کنترل سنجی به دنبال توقیف و جریمه خودرو ها نیستیم اظهار داشت: بنایی به توقیف و جریمه خودرو ها در طرح کنترل سنجی و خودرو های غیر بومی نداریم ولی انتظار داریم مردم حمایت و اهتمام داشته باشند تا بتوانیم هر چه سریعتر این ویروس را مهار و ریشه کن کنیم.

شرافتی ضمن تقدیر از عملکرد خوب فرمانداری،شورای تامین ،  شبکه بهداشت ودرمان، سپاه ؛ بسیجیان ، نیروی انتظامی ، پویش مردمی و خیرین در سطح شهرستان خلیل آباد جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: خبرنگاران در اطلاع رسانی اخبار جهت ویروس کرونا در سطح کشور پیشتاز هستند و مردم از خانه خبرهای اصحاب رسانه را دنبال می کنند.

وی افزود:  امیدواریم با همکاری خوب مردم تا پایان فروردین ماه ویروس کرونا را در سطح استان مهار کنیم و مردم مجدد به راحتی و بدون استرس در سطح شهر و بازار تردد کنند.

13 فروردین ماه همه در خانه بمانند

فرماندار خلیل آباد نیز در ادامه گفت: از ابتدای شروع طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در سطح کشور این طرح نیز به خوبی در سطح شهرستان آغاز شده  و اقدامات خوبی نیز طی این چند روز انجام شده است.

ابراهیم قاسم پور با بیان اینکه طی سه روز گذشته 750 بازدید مشترک از اصناف و بازاریان انجام شده است افزود: در این بازدید ها 4 مورد منجر به اخطار و یک واحد صنفی هم به دلیل عدم تبعیت پملپ گردید.

وی از برگشت دادن 65 خودرو غیر بومی به شهرستان خلیل آباد طی سه روز گذشته خبر داد و بیان کرد: با کمک شهرداری خلیل آباد ورودی به شهر فقط از دو نقطه خیابان امام خمینی(ره) و خیابان انقلاب میسر خواهد بود و مابقی خیابان های شهر خلیل آباد بسته شده است.

فرماندار خلیل آباد اظهار داشت : برابر مصوبه شورای تامین شهرستان خروج و تردد خودروها در روز 13 فروردین ماه (روز طبیعت) از درب منزل ممنوع بوده و متخلفین اعمال قانون خواهند شد . 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان خراسان رضوی انقلاب خراسان رضوی سلامت اعمال قانون ویروس کرونا سطح کشور طرح کنترل خلیل آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون

سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای برخورد قانونی با قاچاق مواد مخدر، ماموران هنگ مرزی تایباد در پست کنترل و مراقبت مرزی دوغارون موفق به کشف ۵۶۶ کیلوگرم شیشه و هروئین در حین ورود به کشور شدند.

وی افزود: این محموله بزرگ مواد مخدر در بازرسی از یک دستگاه کامیون کشف شده است که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بودند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: مرزبانان در بازرسی از این کامیون، میزان ۵۱۲ کیلوگرم ماده مخدر و روان گردان از نوع شیشه و ۵۴ کیلوگرم هروئین کشف کردند.

سردار شجاع بیان کرد: در این بین یک نفر دستگیر و به همراه کامیون و مواد مخدر مکشوفه تحویل مراجع قضایی شد.

مرز دوغارون تایباد در شرق خراسان رضوی در همجواری با کشور افغانستان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵۶۶ کیلوگرمی مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون
  • کشف محموله سنگین شیشه و هروئین از یکدستگاه تریلی در هنگ تایباد
  • هم‌افزایی شهرداران کلان‌شهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • هم‌افزایی شهرداران کلانشهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • افزایش ۶۳ درصدی سهم شهرها و روستاهای خراسان جنوبی از مالیات
  • خراسان رضوی در پایش‌های زیست محیطی کشور دوم شد
  • مرزبانان خراسان رضوی ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند
  • کشف و ضبط ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در کمتر از یک ماه در خراسان رضوی
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های خرم‌آباد ضروری است