Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید محمد شهنوازی ظهر امروز در کمیته خرید اقلام بحران کرونا که با حضور نماینده دادستان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان در محل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به پیش بینی‌های حوزه سلامت در صورت افزایش آمار بیماران کرونا در سیستان و بلوچستان بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی در حال ساخت زاهدان به عنوان نقاهتگاه به بیماران ترخیص شده از بیمارستان‌ها خدمات ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: در ال حاضر به منظور رفاه حال بیماران و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا نقاهتگاهی با امکانات پزشکی و کادر درمان در جوار بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان آماده ارائه خدمات به بیماران است.

وی ادامه داد: از ابتدای بحران کرونا در سیستان و بلوچستان سازمان‌های نظارتی و مدیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی و استاندار و همه بخش‌های استان جهت ارائه خدمات بهتر به مردم در کنار ما بوده‌اند و سعی شده تمامی روندها به صورت قانونی در مسیر خدمات به مردم اجراییشود.

مهرداد عرب اول، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست از آمادگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی جهت همکاری با حوزه سلامت در طغیان کرونا خبر داد و افزود: به منظور تقویت خدمات درمانی و اقدامات پیشگیرانه با تمام ظرفیت از برنامه‌های سلامت محور حمایت خواهیم کرد و لازم است همه اقلام مورد نیاز بیماران در راستای درمان و پیشگیری کرونا به هر طریق ممکن با ظرفیت‌ها موجود تهیه و مصرف شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی درمان سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی

امتداد - تجهیز و بهره‌برداری بخش ام آر آی بیمارستان آرام با حمایت‌های بانک ملی ایران در استان البرز انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بخش ام آر آی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی آرام با حضور مجتبی عبداللهی استاندار البرز، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان و مدیر امور شعب استان البرز بانک ملی ایران و نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید .

استاندار البرز در حاشیه این مراسم از تشکیل قرارگاهی  با عنوان رشد تولید با مشارکت مردم در البرز خبر داد و گفت: این قرارگاه در قالب کارگروه‌های تخصصی تشکیل شد تا ابعاد و مسیرهای مختلف تحقق شعار سال احصا و در استان البرز اجرایی و عملیاتی شود.

عبداللهی از دست اندرکاران اجرای پروژه بیمارستانی آرام طب در بخش خصوصی و دولتی قدردانی نمود وگفت: نقش اثر گذار مدیران استانی و بانک ملی ایران نیز به جهت حمایت و تامین منابع مالی مورد نیاز در تجهیز و راه اندازی این بیمارستان ملموس و قابل تقدیر است.

 

 گفتنی است بیمارستان تخصصی آرام با مشارکت مالی و حمایت‌های بانک ملی ( شعبه ممتاز جهانشهر ) در سال گذشته راه اندازی و تجهیز شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود