Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان فارس در پیامی نوروز را به هم وطنان و جامعه ورزش تبریک گفت.

به گزارش دریافتی آریا از شیراز، در یادداشت میثم عالیشوندی آمده است:

ای خدای دگرگون کننده دلها و دیده ها ، ای تدبیر کننده روز و شب ای دگرگون کننده حالی به حالی دیگر ،حال مارا به بهترین حال دگرگون کن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزها و لحظات سختی را در مبارزه با کرونا می گذرانیم این ایام را میتوان با آرامشی که از یاد خدا حاصل می شود و درسی که قهرمانان و ورزشکاران از استقامت برای پیروزی به ما یاد داده اند پشت سر بگذاریم.

این روزها خواهد گذشت و افتخار آفرینی شما قهرمانان فارس را در میدان بین المللی به نظاره خواهیم نشست.

نوروز مبارک

میثم عالیشوندی -رئیس گروه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان فارس

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملماسی رئیس کارگزاری بانک صنعت و معدن ­و نماینده خصوصی سازی برای عرضه سهام استقلال در بازار فرابورس گفت: امروز از طریق مزایده ۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال واگذار شد و بعد از مراحل پرداختی معامله قطعی خواهد شد. وی افزود: سهام استقلال با ۹ میلیارد و ۱۷۲ میلیون برگه به ارزش ­­و ۳۰۴.۶ و در نهایت رقم تقریبی ۲ هزار ۸۰۰ میلیارد تومان به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد.   ­وی ادامه داد: با حضور مالکان جدید در باشگاه استقلال امیدوار هستیم این­ بنگاه اقتصادی و باشگاه بتوانند شرایط اقتصادی مناسبی داشته باشند و شاهد موفقیت بیشتر باشگاه بزرگ استقلال در عرصه‌های ملی و بین المللی باشیم.   ملماسی ادامه داد: در مورد جزئیات واگذاری ما به عنوان نماینده سازمان خصوصی سازی برای عرضه سهام حضور داشتیم و اطلاع زیادی نداریم این که هلدینگ خلیج فارس و زیر مجموعه آن چه سهمی را در اختیار خواهند داشت، اما این هلدینگ حتما برای خرید باشگاه استقلال برنامه داشته است و امیدواریم شاهد شکوفایی این باشگاه در بحث‌های اقتصادی در سال‌های آینده باشیم.

دیگر خبرها

  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد
  • با مالکان جدید سرخابی‌ها شاهد رشد فوتبال خواهیم بود
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • به زودی شاهد موج استعفای مقامات سیاسی و نظامی اسراییل خواهیم بود
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود
  • نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • وزش باد و بارندگی شدید برای امروز عصر و کاهش ۱۰ درجه دما برای فردا در قم