Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزین رضاعی ظهر امروز دوشنبه آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا و همچنین شمار مرگ و میر افراد مبتلا به این ویروس در استان کردستان را اعلام کرد.

وی افزود: از مجموع ۸۹۵ نمونه صورت گرفته در استان کردستان تا ظهر امروز دوشنبه ۴۲۵ مورد مبتلا به ویروس کرونا در استان کردستان شناسایی شده و نتیجه آزمایش ۴۱۵ نفر نیز منفی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: شهرستان سقز با ۱۳۸ مورد بیمار مبتلا به ویروس کرونا همچنان بیشترین آمار شمار مبتلایان به این ویروس در استان کردستان را به خود اختصاص داده است.

رضاعی به وضعیت سایر شهرستان‌های استان کردستان اشاره کرد و یادآور شد: تاکنون در شهرستان بانه ۸۱ نفر، سنندج ۹۳ نفر، بیجار ۲۳ نفر، قروه ۳۴ نفر، کامیاران ۱۳ نفر، مریوان ۱۳، دیواندره ۱۸ نفر، شهرستان دهگلان ۹ نفر و سروآباد نیز سه نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا را به خود اختصاص داده‌اند.

وی به وضعیت مرگ و میر بیماران مبتلا به ویروس کرونا در استان کردستان اشاره کرد و بیان کرد: متأسفانه از زمان ورود این ویروس در استان کردستان تاکنون ۶۱ نفر در استان کردستان جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به وضعیت شهرستانی آمار مرگ و میرهای ناشی از ابتلاء به ویروس کرونا، گفت: سقز ۲۳، سنندج ۷، قروه ۹، بانه ۱۰، مریوان ۴، بیجار ۲، کامیاران ۳ مورد و دیواندره سه مورد مرگ و میر گزارش شده است.

کد خبر 4889140

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان شهرستان سقز ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان سال جهش تولید سیلاب شهرکرد طرح غربالگری بارش باران ماسک طبی تردد وسایل نقلیه ضدعفونی مبتلا به ویروس کرونا استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد

آفتاب‌‌نیوز :

صلاح الدین محمدی روز پنجشنبه ظهار کرد: گردنه تته در مسیر ارتباطی شهرستان سروآباد و پاوه در استان کرمانشاه، هر ساله به دلیل بارش سنگین برف چند ماه بسته شده و بازگشایی آن به فصل بهار موکول می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این گردنه از آبان ماه سال گذشته بسته شده بود، افزود: عملیات بازگشایی آن از ۱۴ فروردین امسال آغاز شد و با همت و تلاش نیرو‌های راهداری عملیات بازگشایی آن امروز به اتمام رسید و تردد در این محور از سرگفته شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با اشاره به اینکه ارتفاع برف در برخی از نقاط این گردنه به هشت متر نیز رسیده است، اضافه کرد: پنج کیلومتر از مسافت این گردنه در استان کردستان وجود دارد که در مجموع برای بازگشایی آن در محدوده استان کردستان سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر باند برفروبی انجام شد.

گردنه تته ۲۰ کیلومتر طول دارد که ۴.۲ کیلومتر آن در محدوده استان کردستان شهرستان سروآباد واقع شده است و مابقی آن در حوزه استحفاظی استان کرمانشاه شهرستان پاوه است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید