Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرهیزگار گفت: اگر چه به واسطه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دانشجویان حضور فیزیکی در دانشگاه ها ندارند، اما بسیجیان دانشجو از جامعه غافل نیستند و با ایجاد ۱۲ کارگروه دانشجویی در چهار حوزه مختلف به مبارزه با شیوع این ویروس می پردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مسعود پرهیزگاری» امروز (۱۱ فروردین) در نشست خبری بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: نقش رسانه در آگاهی و اطلاع رسانی مانند مجاهدان واقعی در پشت صحنه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف این برنامه تجلیل از مجاهدان عرصه رسانه در خصوص اطلاع رسانی بیماری کرونا ویروس است.

 

وی با بیان اینکه بسیج دانشجویی مجموعه مدرسه عشق و بخش دانشجویی آینده سازان واقعی جامعه هستند، اظهار داشت: انتظار از این طیف این است که در عرصه های مختلف نقش آفرینی کنند.

 

پرهیزگاری ادامه داد: در عرصه های مختلف کشور، مردم و نظام، بسیج دانشجویی متناسب با دغدغه ها حرکت می کند تا بتواند باعث حل مشکلات شوند.

 

جانشین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: اگر چه به واسطه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دانشجویان حضور فیزیکی در دانشگاه ها ندارند، اما بسیجیان دانشجو از جامعه غافل نیستند و با ایجاد ۱۲ کارگروه دانشجویی در چهار حوزه مختلف به مبارزه با شیوع این ویروس می پردازند.

 

وی در ادامه، اضافه کرد: این قرارگاه در هفت عرصه فعالیت دارد و کارگروه عملیات میدانی و جهادی در کف میدان گروه های جهادی حضور دارند.

 

پرهیزگاری ابراز داشت: کارگروه عملیات میدانی و جهادی شامل کارگاه تولید ماسک در دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه فنی خواهران، دانشگاه های گچساران، دهدشت و مجموعه سه کارگاه تجمیعی است که تاکنون ۳۰ هزار ماسک تولید کرده است.

 

جانشین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این ماسک ها با نظارت و علوم پزشکی استان استریل و بعد توزیع می شود، گفت: ۱۵ کارگاه خانگی نیز در تولید این ماسک ها ما را یاری می کنند.

 

وی در خصوص کارگاه دوم با اشاره به اینکه کارگروه فرهنگی در عرصه فرهنگ و مقابله با عملیات روانی و امید بخشی فعالیت می کند، گفت: کارگروه رسانه سومین کارگروه تشکیل شده در این قرارگاه است که ما را در کار گروه چهارم، یعنی مطالبه گری و اطلاع رسانی شفاف و آگاهی بخشی یاری می کند.

 

پرهیزگاری در رابطه با کار کارگروه میدانی هم، خاطرنشان کرد: این کارگروه در سطح معابر و شهرهای مرکز شهرستان عملیات ضدعفونی و گند زدایی را بر عهده دارد .

 

جانشین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص چالش دعوت از هنرمندان و فعالان سیاسی برای مبارزه کرونا، ادامه داد: این چالش می تواند کمک فراوانی به بحث مبارزه با کرونا داشته باشند.

 

وی عنوان کرد: توزیع بسته های حمایتی و بسته های بهداشتی بین مستضعفان از جمله برنامه های این قرارگاه است.

 

پرهیزگاری در ادامه، یادآور شد: غربالگری ورودی شهر و بیمارستان ها در سه گروه یاسوج و گچساران و همچنین بیمارستان شهید رجایی انجام می شود .

 

جانشین بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگروه مطالبه گری کمبودها را رصد کرده و سیستم توزیع اقلام بهداشتی را به گوش مسئولان می رسانند، هرچند مسئولان در راستای جلوگیری از شیوع و مبارزه با این ویروس همراه و همگام هستند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: ضدعفونی کارگاه خانگی ویروس کرونا کارگروه فرهنگی اطلاع رسانی کرونا بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا