Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل ورزش‌وجوانان خراسان رضوی گفت: با وجود آماده‌سازی و تجهیز سالن‌های ورزشی مدیریت بحران و سالن شهید بهشتی، از ظرفیت آنان برای بیماران کرونایی استفاده نشده است.

فرزاد فتاحی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص اقدامات اداره کل ورزش‌ و جوانان خراسان رضوی در رابطه با ستاد مبارزه با کرونا اظهار کرد: ۳۷ مکان ورزشی قابل استفاده در شرایط بحرانی را شناسایی کرده و به ستاد مبارزه با کرونا معرفی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون تنها شرایط سالن شهید بهشتی و مجموعه کوثر پس از بازدیدی که از سوی ستاد مبارزه با کرونا انجام گرفت، تایید شدند. سالن شهید بهشتی به عنوان یکی از مراکزی که ممکن است برای اسکان بیماران نیاز باشد، ضدعفونی شده و قابل استفاده است. ۳۰۰ تخت در این مکان تجهیز و امکان افزایش به ۱۰۰۰ تخت را دارد.

وی افزود: مجموعه کوثر را هم در اختیار ستاد مبارزه با کرونا قرار داده‌ایم. با وجود آمادگی تاکنون این مکان تجهیز نشده است. از سالن شهید بهشتی هم هنوز استفاده نشده و هیچ بیماری به آن منتقل نشده است. سالن‌های ورزشی مدیریت بحران به اضافه سالن‌ شهید بهشتی و مجموعه کوثر در صورت نیاز آماده‌سازی شده، اما خدا را شکر تا به امروز ظرفیت بیمارستان‌ها، پاسخگوی نیاز بیماران بوده است.

مدیرکل ورزش‌ و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: همچنین سازمان‌های مردم‌نهاد، هیات‌های ورزشی و برخی از خیرین در ضدعفونی کردن اماکن ورزشی، تهیه ماسک و مواد ضدعفونی و توزیع آن در مناطق محروم و شهرستان‌های استان اقدامات خوبی داشته و جزء گروه‌های فعال بودند.

فتاحی ادامه داد: بر اساس سیاست‌های ستاد مبارزه با کرونا، پس از تعطیلی تمامی مسابقات و اماکن ورزشی، یک اکیپ بازرسی برای نظارت بر باشگاه‌های ورزشی در سطح شهر و سایر نقاط استان تشکیل دادیم. باشگاه‌های ورزشی نیز همکاری خوبی در این زمینه با گروه‌های نظارتی داشته‌اند. گزارشاتی رسیده بود که برخی از باشگاه‌های ورزشی به صورت محدود فعالیت دارند. بازرسی و نظارت از این باشگاه‌ها صورت گرفت و پس از اخذ تعهد به آنان تذکر داده شد.

وی خاطرنشان کرد: پویشی با نام مالکین منصف در فضای مجازی تشکیل دادیم تا با باشگاه‌های ورزشی در این روزهای کرونایی همراهی داشته باشند. با مالکین ۵۰۰ باشگاه ورزشی برای مساعدت در عدم دریافت اجاره مکاتبه داشتیم. از مالکین باشگاه‌های ورزشی تقاضا دارم همانند سایر صنوف، از باشگاه‌ها اجاره یکی دو ماه اخیر را دریافت نکنند. پس از گذشت دوره بیماری، باشگاه‌ها فعالیت‌ خود را از سر گرفته و اجاره عقب‌افتاده را پرداخت خواهندکرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی کروناویروس اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ستاد مبارزه با کرونا باشگاه های ورزشی سالن شهید بهشتی خراسان رضوی باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید

ایسنا/تهران سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال بعد از گذشت بیش از یک دهه افتتاح شد.

به گزارش ایسنا فرماندار شهرستان شهریار درخصوص افتتاح این سالن ورزشی اظهار کرد: عملیات آغاز این پروژه در سال ۱۳۸۸ شروع شد و در سال ۱۳۹۹ با پیشرفت ۴۴ درصدی کار آن متوقف گردید که با پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولین با تخصیص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی پروژه مجددا شروع به فعالیت کرد و امروز به بهره برداری رسید. این پروژه در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر و زیربنای ۱۲۵۰ متر احداث گردید.

علیرضا فاتحی نژاد در ادامه افزود: افتتاح پروژه های ورزشی سهم بزرگی در حوزه شور و نشاط اجتماعی دارد و توسعه اماکن ورزشی به عنوان یک اقدام اساسی در تربیت نیروی انسانی کشور نقش اساسی ایفا می‌کند. توسعه و حمایت از ورزش مخصوص یک ارگان خاص نیست بلکه همه ادارات و سازمان ها باید به توسعه زیرساخت ها و اماکن ورزشی توجه ویژه داشته باشند.

فرماندار این شهرستان با اشاره به الگو بودن ورزشکاران برای جوانان گفت: شهرستان شهریار ورزشکاران و نام آورانی را در دامان خود پرورش  داده است که الگویی برای تمام جوانان هستند و می‌توانند نقش راهبردی در جامعه داشته باشند. ما باید با افزایش سرانه های ورزشی زمینه شور و نشاط اجتماعی را برای بهره مندی آنها از فضای ورزشی ایجاد کنیم.

فاتحی نژاد در پایان تصریح کرد: طی دو سال گذشته زیرساخت‌های خوبی در حوزه ورزش کشور ایجاد شده است برای همین تلاش داریم با بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه‌ تمام مانند افتتاح سالن ورزشی شهدای فردوسیه زمینه را برای توسعه بیش از پیش ورزش فراهم کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوشیاری و آمادگی، ضرورت کار پلیس است
  • آمادگی خراسان رضوی برای موج‌ دوم سفرهای نوروزی
  • خراسان رضوی برای نیمه دوم تعطیلات‌ نوروزی آمادگی کامل دارد
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر در مشهد اعلام شد
  • اسکان ۸ هزار زائر در سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • آمادگی ایران برای همکاری با کشورهای مستقل در مبارزه با تروریسم
  • انجام ۶۱۸ بازدید نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی