Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@23:11:03 GMT

۶۱ بیمار کردستانی بخاطر ابتلا به کرونا جان باختند

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۶۳۰۱

۶۱ بیمار کردستانی بخاطر ابتلا به کرونا جان باختند

دکتر فرزین رضاعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: از ۸۹۵ نمونه گرفته شده از بیماران مبتلا به کرونا ۴۲۵ مورد مثبت و ۴۱۵ مورد هم منفی بوده و نتیجه آزمایش ۵۵ نفر هم مشخص نشده است.

وی افزود: بیشترین ابتلا به کرونا در شهرستان‌های استان شامل سقز ۱۳۸ نفر، بانه ۸۱، سنندج ۹۳، کامیاران ۱۳، قروه ۳۴، مریوان ۱۳، دیواندره ۱۸، بیجار ۲۳، دهگلان ۹ و سروآباد سه نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه تاکنون ۶۱ نفر در این استان به دلیل ابتلای به کرونا جان باختند، گفت: ۲۳ نفر از این جانباختگان در سقز، هفت نفر سنندج، ۹ نفر در قروه، ۱۰ نفر در بانه، مریوان و کامیاران هر کدام سه نفر، چهار نفر در مریوان و ۲ نفر در بیجار بستری بودند.  

وی یادآور شد: تاکنون ۱۲۱ نفر از افرادی که به ویروس کرونا در استان مبتلا شده بودند نیز بهبود پیدا کرده و از بیمارستان مرخص شدند.  

رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تاکید کرد: هفت کودک زیر ۱۰ سال در این استان نیز جزء مبتلایان به کرونا هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی فرزین ویروس کرونا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت ۱۰ کردستانی در تصادفات جاده ای

 رئیس پلیس راه کردستان اظهار کرد: از ابتدای سفر‌های نوروزی تا روز گذشته ۱۰ نفر در تصادفات جاده‌ای استان جان خود را از دست داده و ۱۶۸ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

سرهنگ گوهری عنوان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون، در مجموع تصادفات جرحی و خسارتی، ۲۵ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش وجود دارد.

وی افزود: سال گذشته ۱۴۸ فقره تصادف خسارتی ثبت شده که این آمار در سال جاری ۹۱ مورد است.

گوهری مجروحان تصادفات جاده‌ای امسال را ۱۶۸ نفراعلام کرد و افزود: درمجموع روزانه بیش از ۱۰۰ تیم پلیس به صورت گشت محسوس و نامحسوس درسطح جاده‌ها فعالیت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • منطقه آزاد بانه-مریوان دریچه‌ای به سوی توسعه اقتصادی کردستان
  • آبشار گویله مریوان، زیباترین آبشار کردستان + فیلم
  • فوت ۱۰ کردستانی در تصادفات جاده ای
  • قتل خونین بخاطر جای پارک قایق های تفریحی نوروزی در دریا
  • آغاز مسابقات فوتبال جام روستایی کوماسی مریوان
  • زنگ خطر ابتلا به تب کریمه کنگو در زاهدان به صدا درآمد
  • افزایش ۴۲ درصدی تردد در مرز باشماق مریوان
  • فضا محیطی ایده‌آل برای درمان سرطان
  • افزایش ظرفیت اسکان مسافران نوروزی در مریوان