Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سادات روز دوشنبه ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، ۱۲ فروردین را سرآغاز تحولی بزرگ در سرنوشت ملت ایران اسلامی دانست.

وی افزود: ۱۲ فروردین با تدبیر امام راحل مبنی بر رجوع به همه پرسی برای استقرار نظام جمهوری اسلامی، آخرین تلاش های جریانات نفوذی وابسته به شرق و غرب را برای انحراف انقلاب از مسیر اصلی خود که همان مسیر استقلال، عزت و شرف این ملت بود را در هم شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: امام خمینی(ره) از همان روزهای  نخست پیروزی انقلاب تاکید داشتند که مسیر نظام اسلامی باید به صورت قانونی طی شود و علیرغم آنکه مردم سخنان امام را به عنوان یک رهبر کاریزماتیک بدون چون و چرا می پذیرفتند ولی تاکید ایشان بر این بود که مردم در پای صندوق های رای نظر خود را راجع به جمهوری اسلامی اعلام کنند.

حجت الاسلام سادات اضافه کرد: این بزرگترین درس ۱۲ فروردین بود که مردم سالاری و جمهوریت در کنار اسلامیت ۲ بال تشکیل دهنده ی نظام هستند و این روز، یه عنوان روز جمهوری اسلامی از ارزش والایی برخوردار شد و مبنای تشکیل نظام اسلامی قرار گرفت و بر اساس آن سایر نهادها مانند مجلس و دولت و قانون اساسی تشکیل و تدوین شد.

وی گفت: این روز و این حضور تاریخی سرآغاز تحولی بزرگ در مسیر سرنوشت ملت ایران بود، چرا که قبل از آن مردم هیچ نقشی در مدیریت کشور نداشتند.

حجت الاسلام سادات تاکید کرد: علیرغم همه تهدیدها، تحریم ها و هجمه های همه جانبه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی از سوی قدرت های بزرگ و در راس آن آمریکای جنایتکار، نظام اسلامی به پشتوانه بصیرت و بیش سیاسی مردم و درایت رهبر معظم انقلاب توانسته است مسیر اعتلای خود را طی نموده و معادلات قدرت های استعمارگر را به هم بریزد.

برچسب‌ها شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان روز جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان روز جمهوری اسلامی ایران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان روز جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد

وزرای خارجه اتحادیه اروپا امروز (دوشنبه) برای بحث درباره تقویت پدافند هوایی اوکراین و موضوع ایران در «لوکزامبورگ» گردهم می‌آیند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، در حالیکه وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست امروز خود در خصوص جنگ در سودان نیز بحث‌هایی خواهند داشت، اما بخش مهمی از تمرکز آن‌ها در خصوص اوکراین و منطقه غرب آسیا خواهد بود.

در پی شکست‌های پی در پی اوکراین در میدان نبرد، در هفته‌های اخیر، متحدان غربی کی‌یف از جمله آمریکا و کشور‌های اروپایی بر آن شده‌اند که سامانه‌های پدافند هوایی بیشتری همچون پاتریوت در اختیار کی‌یف قرار دهند.

در پی اقدام تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه مواضع رژیم صهیونیستی، کشور‌های اروپایی تحرکات ضدایرانی خود را تشدید کردند و در صورتیکه جمهوری اسلامی به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی علیه ساختمان کنسولی ایران در دمشق پاسخ داده بود، از پاسخ ایران به اسرائیل بعنوان بهانه‌ای برای وضع تحریم‌های جدید علیه جمهوری اسلامی سوء استفاده کردند.

وزرای خارجه اتحادیه اروپا در جلسه امروز خود به دنبال توافق در خصوص این موضوع هستند که تا چه اندازه تحریم ایران را ادامه دهند.

این اولین بار نیست که اتحادیه اروپا در صدد تحریم ایران برآمده است و پیش از این نیز تحریم‌هایی را به بهانه‌های مختلف از جمله مسائل حقوق بشری و اتهام بدون سند عرضه موشک به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین علیه جمهوری اسلامی وضع کرده است.

طبق گفته دیپلمات‌های اروپایی، کشور‌های اتحادیه اروپا همچنین در صدد هستند که تحریم‌های جدیدی را علیه ایران به دلیل تولید موشک وضع کنند.

دیگر خبرها

  • هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • طعنه سنگین روزنامه جمهوری اسلامی به رئیسی و پرونده چای دبش: در کشوری که یک فسادبزرگ را «فسادنمایی» می‌نامید، می‌شود دم از عدالت زد؟
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • اتحادیه اروپا درباره تحریم ایران تشکیل جلسه می‌دهد