Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد علمایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه ترم جاری حذف نخواهد شد، اظهار کرد: دانشگاه آزاد تاکید دارد این ترم تحصیلی ادامه یابد و حتی پس از اتمام تعطیلات و برگزاری کلاس های حضوری، اگر لازم باشد کلاس ها را به صورت فشرده تا تیر و یا مردادماه ادامه خواهیم داد. 

معاون علوم و مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد افزود: دانشجویان دغدغه و نگرانی در خصوص برگزاری کلاس های عملی نداشته باشند چرا که برنامه بر این است، کلاس های آزمایشگاهی و عملی در ترم جاری و در تابستان به صورت حضوری برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه آزاد با اشاره به شکل گیری ۳ ستاد آموزش مجازی در سطوح مختلف دانشگاه افزود: یک ستاد مرکزی آموزش مجازی در سازمان مرکزی تشکیل شده و مسولیت آموزشی و فنی آن با بنده است. ستاد دیگری در سطح استان با مسئولیت رییس استان و یک ستاد دیگر در واحدها با مسولیت رییس واحد تشکیل شده است. در استان و واحد یک نفر مسئول آموزش مجازی شده اند و به ازای چند دانشجو یک پشتیبان قرار داده شده تا هر کجا به مشکل برخورد کردند، از او کمک بگیرند.

معاون دانشگاه آزاد اضافه کرد: واحدها موظف هستند مشخصات و شماره تلفن های پشتیبان های واحد را به اساتید و دانشجویان اطلاع رسانی کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: در راستای افزایش کیفیت آموزشی تدریس در شیوه غیرحضوری برخط، اساتید تمام رشته ها ملزم به استفاده از پاورپوینت در هنگام تدریس خویش هستند.

علمایی همچنین درباره تکلیف برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه، گفت: دانشجویان در ترم جاری تا شهریورماه فرصت دفاع دارند اما برنامه دانشگاه این است که در صورت ادامه دار بودن تعطیلات، داورها به صورت مجازی و استاد راهنما و دانشجو به صورت حضوری در اتاق های ایزوله که از قبل در نظر گرفته شده، حضور یابند و جلسه دفاع به این شکل برگزار شود.

وی ادامه داد: روند برگزاری جلسه نیز به این صورت است که دانشجو پاور پوینت خود را ارائه می کند، همانجا دوربین ضبط و آن را به داورانی که در منازلشان به صورت مجازی حضور دارند، مخابره می کند. در نهایت نمره مورد نظر در فرمهایی که به صورت الکترونیکی در اختیار استاد راهنما و داوران است، داده می شود.

کد خبر 4889111 مهتاب چابوک

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه آزاد آموزش مجازی دانشجویان پایان نامه ویروس کرونا ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری منصور غلامی آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران شورای عالی انقلاب فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها شیوع کرونا دانشگاه آزاد آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج همدانی ۲ زندانی را آزاد کردند

یدالله روحانی‌منش گفت: یک مرد همدانی با مراجعه به ستاد دیه زمینه آزادی یک زندانی را فراهم کرد و ۲ روز بعد به همراه همسرش باعث آزادی یک زندانی دیگر شد.

او گفت: این مرد با صحبت‌های خود در مورد شرایط زندانیان جرائم غیر عمد همسرش را تحت تاثیر قرار داد بنابراین همسرش تصمیم گرفت، زمینه آزادی یک زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: این زوج همدانی با کمک یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریالی موجب آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد شدند.

روحانی منش گفت: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

او گفت: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: این تعداد زندانی با کمک ۲۰۰ میلیارد ریالی خیران نیک اندیش، گذشت شاکیان، پرداخت وام‌های بلاعوض و تسهیلات بانکی آزاد شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیر حضوری شد
  • زوج همدانی ۲ زندانی را آزاد کردند
  • پیش‌بینی تمهیدات برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اصفهان
  • پیش بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در استان اصفهان
  • سامانه همیار معلم راه اندازی می شود/ ارزشیابی دروس رشته های فنی
  • سرلشکر باقری: قصدی برای ادامه عملیات علیه اسرائیل نداریم
  • اعلام زمان برگزاری هفته دوم سوپر لیگ کاراته آقایان
  • «گفت‌وگو»؛ حلقه مفقوده محافل آکادمیک کشور/ شبکه گفتمانی در دانشگاه آزاد ایجاد می‌شود
  • ثبت نام متقاضیان ترمیم نمره از اول اردیبهشت ماه
  • آغاز ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزان نهاوندی