Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@09:49:18 GMT

راه‌اندازی رادیو بامیبد در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۶۳۶۵

راه‌اندازی رادیو بامیبد در فضای مجازی

شهردار میبد گفت: رادیو با هشتک "با میبد" با هدف فراهم کردن اوقات شاد برای مردم به خصوص در روزهای قرنطینه خانگی در فضای مجازی به صورت صوتی و تصویری راه‌اندازی شد.

به گزارش ایمنا، علیرضا نقوی اظهار کرد: از ابتدای اسفندماه سال ۹۸ برقراری ارتباط دو طرفه بین شهروندان و مجموعه مدیریت شهری به صورت تصویری و صوتی دنبال شد و در آغاز نیز محوریت برنامه‌ها با توجه به شیوع بیماری کرونا بر روی این موضوع و ارائه آموزش‌های مرتبط به آن قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا به حال حدود پنج شماره این برنامه تولید و در فضای مجازی منتشر شده و مدیران کانال‌ها نیز در باز نشر آن در کانالهای مختلف همکاری دارند.

شهردار میبد یادآور شد: این برنامه‌ها بیشتر به صورت کوتاه و حدود دو دقیقه برنامه‌ریزی شده که در قالب آن با اشاره به مطالب انتقادی با مردم صحبت شده، همچنین اطلاع‌رسانی و آموزش‌هایی نیز در زمینه‌های گوناگون ارائه می‌شود.

نقوی اضافه کرد: در حوزه تصویری نیز از طریق اتاق فکر و هم اندیشی نویسندگان برنامه‌هایی اختصاصی شهروندان تهیه می‌شود و در این ارتباط نیز حدود ۱۵ موضوع و محتوا شامل داستان‌گویی به مناسبت میلاد ائمه با حضور حجت‌الاسلام زارع، راوی و هنرمند شهر، مولودی، استندآپ و نمایش تولید شده است.

وی تصریح کرد: در واقع این برنامه‌ها ارائه جایگزین برای جشن‌های برگزار شده در ماه‌های ماه رجب، شعبان و عید نوروز نظیر مشق عشق، جشن میلاد حضرت علی (ع) و نیمه شعبان است که در سال‌های قبل در سطح شهر برگزار می‌شد.

شهردار میبد گفت: از اهداف مهم اجرای این برنامه‌ها استفاده از هنرمندان شهرستان اعم از شاعران، نویسندگان، هنرمندان نمایش، موسیقی و مداحی است که با ارسال آثار از سوی آن‌ها با ویرایش و صداگذاری در فضای مجازی منتشر و به آثار برتر جوایزی نیز اهدا می‌شود.

نقوی به انجام فعالیت‌ها و عملکرد شهرداری در ارتباط با بیماری کرونا و حمایت از شهروندان و کادر درمان شهرستان اشاره کرد و افزود: محاسبه عوارض و هزینه خدمات شهرداری تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ بر مبنای قیمت‌گذاری سال ۹۸، اهدای مبلغ یک میلیارد ریال به بیمارستان امام جعفر صادق (ع) به پیشنهاد شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهر، همکاری در آماده‌سازی نقاهتگاه‌های یک و دو که با همت سپاه و بسیج و نیروهای جهادی راه‌اندازی شد، از جمله این اقدامات بوده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 416867

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی مدیریت شهری ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فضای مجازی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجازات شاهزاده سرین چیست؟

به گزارش تابناک، بر اساس آنچه درباره‌ی در ویکی پدیا منتشر شده سرین بدیعی یا همان شاهزاده سرین در ۲۰ سپتامبر ۱۹۷۱ در اکباتان تهران به دنیا آمده است.

بنا بر این اطلاعات، او بازیگر فیلم‌های اصطلاحاً غیراخلاقی بوده و فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ آغاز کرده است.

بر اساس اعلام قوه قضاییه، شاهزاده سرین به دلیل هتاکی به مقدسات در ششم فروردین ۱۴۰۳ در استان البرز بازداشت شده است.

او در ماه های اخیر اقدامات هتاکانه گسترده فراوانی علیه ارزش های ملی مذهبی ایرانیان داشته است و تصاویر و ویدئوهایی از او حاوی اهانت به پرچم مقدس کشورمان و نیز اهانت به قرآن مجید به عنوان کتاب مقدس مسلمانان در فضای محازی توسط او منتشر شده است.

بر اساس این رزومه برخی در فضای مجازی عنوان می کنند که مجازات سنگینی در انتظار سرین بدیعی خواهد بود. 

او فرزند یکی از نیروهای ساواک در حکومت پهلوی است و بسیاری از کاربران در فضای مجازی پیش بینی می کنند به دلیل اقدامات مجرمانه فوق او اعدام می شود.

باید منتظر ماند و دید فرایند محاکمه او در دادگاه به چه صورت پیش خواهد رفت؟

دیگر خبرها

  • هشتگ یونایتد: حمله فضای مجازی به فوتبال واقعی!‏
  • حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • پیشنهاد رهبر انقلاب برای معادل اصطلاح فضای مجازی
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • امکان حضور فعالان فضای مجازی در پویش رسانه‌ای ققنوس قلم
  • راه‌اندازی مجدد پارک آبی آزادگان تهران پس از ۱۲ سال تعطیلی
  • "رایانه سپهر" به جای فضای مجازی ؛ استقبال رهبر انقلاب (فیلم)
  • مجازات شاهزاده سرین چیست؟
  • رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی