Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@22:15:48 GMT

وزش باد با سرعت 65 کیلومتر بر ساعت در قم

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۶۵۰۷

وزش باد با سرعت 65 کیلومتر بر ساعت در قم

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: حداکثر سرعت وزش باد در استان طی روزهای آتی با حداکثر سرعت 65 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

محمدرضا قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به‌ پیش‌ بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای استان نیمه ابری کمی ابری بعد از ظهر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز حداکثر دمای قم 24 درجه است، ادامه داد : امروز جهت وزش باد در قم غربی و با حداکثر سرعت 65 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: براساس پیش بینی فردا جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعت 55 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. حداقل و حداکثر دما در قم 6 درجه و 24 درجه است، فردا آب و هوای استان صاف در بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید است.

قاضی با بیان اینکه در روز چهارشنبه آسمان استان قم کمی ابری به تدریج همراه با افزایش ابر است، گفت: در آن روز از بعد از ظهر شاهد افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: در روز چهارشنبه جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر 55 کیلومتر بر ساعت است، در این روز حداقل و حداکثر دمای استان 11 درجه و 21 درجه خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم به ترتیب چهار هشت و 19 درجه بود، همچنین در این مدت شاهد وزش باد با سرعت 25 کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی در این شهر بودیم.

قاضی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین و گرم ترین نقاط استان قم به ترتیب منطقه دستجرد با چهار درجه و منطقه کوه سفید با 20 درجه بود.

انتهای پیام/78004*30

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی قم ایران وزش باد سرما کیلومتر بر ساعت حداکثر سرعت افزایش ابر وزش باد استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریا در استان بوشهر متلاطم می‌شود

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های هواشناسی، تا پایان هفته در ساعاتی از بعد از ظهر در ارتفاعات شرقی استان احتمال رشد ابر و وقوع ناپایداری موقت جوی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین طی امروز و فردا در برخی ساعات با افزایش سرعت وزش باد، دریا نیز تا حدودی متلاطم خواهد شد.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد، در برخی مناطق بخصوص در ارتفاعات افزایش ابر و احتمال بارش خفیف باران، در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: جهت وزش باد امروز غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۴ و روی دریا طی ساعاتی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت، از فردا شمال غربی تا غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت و در ساعاتی بویژه سواحل مرکزی و فراساحل مرکزی و جنوبی استان ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

محمدی تصریح کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر، در برخی ساعات ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6085364

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵ کیلومتر فیبر نوری در آستانه اشرفیه و بندر کیاشهر
  • ◄ آزمایش بوژی SF400 واگن های دوطبقه بر اساس استاندارد UIC 518
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • سرعت باد در ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • سرعت باد در بعضی از مناطق استان ایلام به ۸۰ کیلومتر بر ساعت رسید
  • اوج گیری گرما در اروند
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکارهای مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می آیند (+عکس)
  • دریا در استان بوشهر متلاطم می‌شود
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • اسکیت سواری با سرعت دیوانه وار 100 کیلومتر برساعت! (فیلم)