Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@20:26:17 GMT

مازندران از پیک اول بیماری کرونا عبور کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۶۵۶۹

مازندران از پیک اول بیماری کرونا عبور کرد

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس موسوی بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان ایکه بسیاری از نقل و انتقالات کرونا توسط بیماران شناسایی نشده انجام می‌شود، افزود: دراین راستا همواره توصیه می‌شود که نسبت به رعایت فاصله‌ها اقدام کنیم زیرا بنا را براین گذاریم که فرد ممکن است درگیر بیماری شود.

وی با اظهار اینکه پیک اول بیماری کرونا در مازندران سپری شده است، ادامه داد: کم شدن وضعیت بیماری به معنای خاتمه یافتن آن نیست و باید همواره مراقبت‌های بهداشتی را مدنظر قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی با اظهار اینکه شیوع بیماری کرونا بالا است و هر فرد بیمار به طور متوسط ۳.۵ نفر را درگیر می‌کند، افزود: این بیماری تا علامت دار شدن چند روز طول می‌کشد و باید به موارد بهداشتی توجه کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآور شد: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، قرنطینه خانگی و غیره میزان شیوع بیماری کرونا کاهش یافته است.

وی ادامه داد: اکنون که هزاران بیمار فعال وجود دارد باید به فاصله گذاری اجتماعی و طرح‌های قرنطینه‌ای توجه ویژه ای داشته باشیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیماری مازندران پیک کرونا بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در خصوص مطلب درج شده در یک سایت با عنوان «عبور آزادراه از قلب تاریخ مازندران» گفت: مطالعات احداث پروژه آزادراه قائم شهر - ساری در سال ۱۳۹۲ آغاز شد و در ه‍مان زمان شرکت توسعه آزادراه‌های کشور مسیر پیشنهادی را از اداره‌کل میراث‌فرهنگی وقت استعلام کرد.   حسین ایزدی افزود: با بررسی پیمایشی از مسیر پیشنهادی مشخص شد چند اثر تاریخی در مسیر آزادراه مذکور قرار دارد بنابراین با بررسی و اعلام نظر کارشناسان مسیر آزاد راه تغییر داده شد و علاوه بر آن شرکت توسعه آزاد راه‌های کشور متعهد شد چنانچه در حین انجام کار به گورستان تاریخی و یا آثاری دیگر برخورد کند کار متوقف و اداره‌کل میراث‌فرهنگی را در جریان قرار دهد.   او با اشاره به سرکشی و بازدید کارشناسان و یگان حفاظت از اجرای پروژه آزادراه، گفت: اطلاعات ارایه شده در مستند منظر ناشناخته و مغفول باستان‌شناسی قائم‌شهر از نواقص علمی برخوردار است و غیر کارشناسی و مردود است.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: تپه گردکوه جمنان قائم شهر تا روستای واسکس در لیست آثار ملی کشور به ثبت رسیده و تحت حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار دارد و هرگونه تخریب و دخل و تصرف در آثار ملی برخورد قانونی شده و متخلفان به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

آزادراه قائم شهر - ساری با بیش از ۴۴ کیلومتر طول و ۳۶ متر عرض از قائم شهر شروع می‌شود و با عبور از زمین‌های کشاورزی روستا‌های این شهرستان پس از گذر از ساری به سورک در شهرستان میاندرود امتداد می‌یابد.

دیگر خبرها

  • رونق تولید در بخش کشاورزی معطل صدور مجوز
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم
  • واکسیناسیون دام‌های هویزه علیه طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • سندروم پس از کرونا چیست؟