Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@19:44:51 GMT

خط تولید ماسک سه لایه در شهرک صنعتی مشهد بهره‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۶۵۹۴

خط تولید ماسک سه لایه در شهرک صنعتی مشهد بهره‌برداری شد

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در حاشیه این مراسم گفت: شرکت "التیام توس" خط تولید جدید خود برای تولید ماسک سه لایه بهداشتی را با ظرفیت تولید ۲۰۰ هزار عدد ماسک در روز افتتاح کرد.

محمدرضا مس فروش افزود: این واحد تولیدی قرار است روزانه حدود ۷۰ تا ۱۰۰ هزار عدد ماسک سه ‌لایه و ۱۵ هزار عدد ماسک N۹۵ تولید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: محصولات تولیدی شرکت "التیام توس" شامل انواع باند با ظرفیت تولید سالانه ۶۰ تن، گاز غیراستریل با ظرفیت تولید سالانه ۶۰ تن و گاز پارافین با ظرفیت تولید سالانه ۲۰ تن است.

وی گفت: این شرکت خط تولید ماسک سه لایه را در جهت کمک به تامین ماسک مورد نیاز در کشور با خرید ماشین آلات از چین راه اندازی کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز در این باره گفت: در ابتدای ورود ویروس کرونا به خراسان رضوی با نیاز روزانه ۱۰۰ هزار عدد ماسک سه لایه در بخش پزشکی مواجه بودیم در حالی که ظرفیت تولید استان در این بخش روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک سه لایه بود.

علی رسولیان افزود: تامین ماسک مورد نیاز مردم خراسان رضوی با توجه به جمعیت زیاد  استان از محل بخش صنعت غیرممکن بود و با توجه به گسترش ابتلا به ویروس کرونا امیدی نیز به تامین این نیاز از خارج استان نبود.

وی ادامه داد: در این مدت تلاش کردیم شیوه‌های تولید ماسک "N.۹۹"، "N.۹۵" و ماسک "FFP" را در استان بیاموزیم و در اختیار بخش‌های تولیدی قرار دهیم.

وی گفت: برای تامین نیاز بخش پزشکی استان خراسان رضوی به ماسک سه لایه، یک واحد تولید صنعتی ماسک در شهرک صنعتی مشهد فعال شد و ظرفیت تولید صنعتی ماسک سه لایه تا ۱۰۰ هزار عدد در روز افزایش یافت. 

براساس آخرین آمار شمار مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی به هزار و ۴۷۵ نفر افزایش یافته که ۲۲۲ نفر از این تعداد تاکنون جان باخته‌اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا چین سازمان صنعت معدن و تجارت گاز ماسک مشهد بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ظرفیت تولید هزار عدد ماسک ماسک سه لایه خراسان رضوی تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشاد مقیمی اظهار کرد: برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲ از محل افتتاح واحدهای جدید، احیای واحدهای راکد و ارتقای ظرفیت واحدهای تولیدی اشتغال‌زایی شد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: طی سال ۱۴۰۲ از طریق راه اندازی مجدد تعداد ۱۴۴۰ واحد صنعتی راکد برای ۲۸۶۱۴ اشتغالزایی ایجاد شده است. همچنین برای سال ۱۴۰۳ نیز بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری شده است.

وی در خصوص برنامه ارتقای ظرفیت واحدهایی که زیر ظرفیت خود کار می‌کنند، تصریح کرد: افزایش ظرفیت تولید در ۲۷۵۵ واحد به بهره برداری رسیده فعال مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی با اشتغال ۱۳۷۷۰ نفر طی سال ۱۴۰۲ محقق شد.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزایش ظرفیت تولید ۳۲۱۵ واحد صنعتی فعال زیر ظرفیت را از جمله برنامه‌های سال ۱۴۰۳ عنوان کرد که با اهتمام ویژه ای در دستور کار قرار می‌گیرد.

مقیمی تصریح کرد: نوسازی و بازسازی ۳۰۰ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نیز طی سال ۱۴۰۳ در دستور کار است.

وی گفت: همچنین ۲۲۹۰ طرح صنعتی جدید طی سال ۱۴۰۲ با اشتغال بالغ بر ۴۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مورد بهره برداری قرار گرفت و واحدهای بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بیش از ۵۲ هزار واحد و اشتغال حدود یک میلیون و یکصد هزار نفر ارتقا یافت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: از محل احیای ۱۴۴۰ واحد راکد با اشتغال ۲۸۶۱۴ نفر، افزایش ظرفیت ۲۷۵۵ واحد با اشتغال ۱۳۷۷۰ نفر و بهره برداری از ۲۲۹۰ طرح جدید با اشتغال بیش از ۴۰ هرار نفر در مجموع برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور اشتغالزایی به وجود آمده است.

کد خبر 6062707 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • ثبت حدود ۵ میلیون نفر اقامت در مشهد طی نوروز ۱۴۰۳
  • خراسان رضوی رکورددار طرح‌های عمرانی در کشور
  • تولید قطعات پیچیده صنعتی با پرینتر سه بُعدی فلزی ایران ساخت
  • پذیرش ۷۷ هزار زائر در ۹۵۰ مدرسه خراسان رضوی
  • افزایش ۱۰۰ درصدی ظرفیت پست شهرک صنعتی صومعه سرا
  • ایجاد اشتغال مستقیم هزار و ۲۰۱ در چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های خراسان رضوی برای اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام
  • بازفعال‌سازی ۱۸۴۰ واحد صنعتی راکد از ابتدای امسال
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲
  • ایجاد اشتغال برای بیش از ۹۲ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی کشور طی سال ۱۴۰۲