Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرگزاری دانشجو از همه مردم خواست که باهمکاری همدیگر و با رعایت توصیه‌های پزشکی، در خانه بمانند و از رفت و آمدهای غیر ضرور خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نادر سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی  دانشجو گفت: در حال بازی در فیلم سینمایی شپلوتکا به کارگردانی آقای قناعت در مازندران بودیم که به علت عدم شیوع بیشتر ویروس کرونا سه هفته‌ای می‌شود که کار تعطیل شده است و امیدوارم با رعایت نکات بهداشتی و پزشکی و جدی گرفتن آنها، مردم در خانه بمانند تا این ویروس کنترل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 
سلیمانی در ادامه گفت: بیایید واقعا این موضوع را جدی‌تر بگیریم و به سفر هم نرویم، چون با این کار این ویروس را به جا‌های دیگر می‌بریم و همه جا را ناخودآگاه آلوده می‌کنیم. باید مقداری عاقلانه‌تر درباره این موضوع فکر کنیم. من اصلا کاری به دولت ندارم، بیایید به خودمان و خانواده و فرزندانمان کمک کنیم.   وی افزود: از همه پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که در واقع این روزها جهادگرانه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا میجنگند تشکر صمیمانه ای دارم و باید قدردان این عزیزان باشیم، از کارمندان وظیفه شناس بانک ها و از همه کارگرانی که در سطح شهر شبانه روز تلاش می‌کنند و شهر را نظافت می‌کنند و در معرض خطر قرار دارند که امیدوارم این عزیزان همگی در سلامت بمانند.   سلیمانی همچنین درباره حضورش در سریال نوروزی کامیون گفت: : به نظرم مهم‌ترین کاری که این سریال می‌تواند انجام دهد این است که مردم را در خانه‌ها نگه دارد و هر شب شادی را برای آنان به ارمغان آورد تا ساعات خوبی را در این نوروز سپری کنند.   کامیون به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم آرزو و شهرام دانشپور با بازی مهدی هاشمی، لعیا زنگنه، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، سپندامیرسلیمانی، نادر سلیمانی، علی عامل هاشمی، بهنام شرفی، هادی مرتضی زاده، ماهان عبدی، کامیاب دانشپور تا پایان فروردین ۹۹ پخش خواهد شد.

تصویربرداری این سریال که بتازگی پایان یافته هنرمندانی، چون شهاب عباسی، سیاوش مفیدی، گیتی قاسمی، شیوا خسرومهر، خشایار راد، آرزو نبوت، فرهاد بشارتی، مهسا طهماسبی، شیدا یوسفی، فرج‌الله گلسفیدی، مرتضی نجفی، مهدی پتکی، حدیث نیکرو، زهره فکور صبور، امیرحسین صالحی، بهناز یادگاری، عباس محبی و امید روحانی جلوی دوربین رفته‌اند.

فیلمنامه این سریال را شهاب عباسی بر اساس طرحی از شهروز شکورزاده نوشته است و از دیگر عوامل آن می‌توان به مدیر تصویربرداری: افشین علیزاده، مجری طرح: زهره میلادی، مدیر تولید: محمود ریحان صفت، سرپرست گروه کارگردانی: حمیدرضا علیپور، تدوین: مجید حسنی و مهسا اطیابی، دستیار هنری: نرگس مشایخی، مدیر برنامه‌ریزی: شیرین خشایی، طراح صحنه: رامین عاشوری، طراح لباس: هما بهجتی، طراح گریم: امید گلزاده، مدیر صدابرداری: مهیار ریحان صفت، منشی صحنه: پونه خامین، امورصداگذاری: محمدحسین ابراهیمی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: حسن نجفی، مدیران تدارکات: حسین امینی و علیرضا کفایتی، عکاس: سید حسام اطیابی، روابط عمومی و مشاور رسانه ای: مطهره کشاورز محمدیان و علی کشاورز اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویژه نامه نوروز 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند

به گزارش جماران؛ علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: اخیرا حمایت‌های دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، باعث شده است که برخی مجموعه‌ها علی‌رغم این که دانش‌بنیان نیستند و فعالیت دانش‌بنیان نمی‌کنند، به اسم شرکت دانش‌بنیان فعالیت می‌کنند. 

سلیمی همچنین مردمی‌سازی‌ اقتصاد را نیازمند راهکارهایی برای اجرا دانسته و گفت: برای مشارکت مردم در جهش تولید باید اقتصاد را به مردم واگذار کرد. به این منظور باید قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی به صورت دقیق اجرایی شود. متاسفانه امروزه معمولا واگذاری‌ها به مجموعه‌های شبه‌دولتی یا خصولتی صورت می‌گیرد، در حالی که باید به معنای واقعی به مردم واگذار شده و دولت تنها سیاست‌گذاری و نظارت کند.

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویری تازه از جواد عزتی در پشت‌صحنه زخم کاری ۳
  • متکی: نباید در کمیسیون‌های مجلس دنبال رسیدن به ریاست باشیم
  • فرهاد زیویار: قدردان فداکاری‎های جانبازان هستیم
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • زاکانی: جشن امام حسنی‌ها کاری بزرگ و ماندگار بود
  • چرا تصمیمات سال نو خیلی زود به بن‌بست می‌خورد؟/ چند راهکار مفید
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند
  • لسه‌فر چیست؟