Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@01:23:09 GMT

حیوانات گوگل در خانه شما + آموزش و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۶۷۳۹

حیوانات گوگل در خانه شما + آموزش و فیلم

‍‍‍‍‍‍

‌اگر شما نام برخی از حیوانات خاص را گوگل کنید و یا به عبارتی دیگر در گوگل سرچ کنید، ممکن است نتایج شگفت‌آوری از طرح‌های واقعیت افزوده را در نتایج جستجو مشاهده کنید.

به گزارش ایمنا گوگل به برنامه جستجوی خود، حیوانات واقعیت افزوده و سه بعدی را اضافه کرده است. شما می‌توانید حیوانات AR را در هر کجا حتی در منزل خود قرار دهید و آن‌ها را از نزدیک و به صورت سه بعدی مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به گزارش‌های ثبت شده این حیوانات شامل بزهای کوهی، ماهی، خرس‌ها، پنگوئن‌ها، جوجه تیغی‌های اروپایی، شیرها، ببرها و گرگ‌ها و سگ‌ها و گربه‌ها می‌باشد.

هنگامی که شما در جستجوی هر یک از این حیوانات هستید، گوگل در باکسی مجزا به شما پیشنهاد می‌کند که: “با حیوان از فاصله نزدیک ملاقات کنید. "

این بخش همچنین دارای دکمه “مشاهده در فضای خود،(View in your space)” است که نسخه متحرک آن حیوان را در محیطی قرار می‌دهد که می‌توانید آنها را حرکت دهید و آنها را تغییر اندازه دهید، حتی جلوه‌های بصری و صوتی مناسب نیز به واقعیت افزوده گوگل اضافه شده است.

ببرها غرش می‌کنند، سگ‌ها پارس می‌کنند و گوش خود را می‌مالند، پانداها یک تکه بامبو را میجوند و گربه‌ها پای خود را لیس می‌زنند و خود را پاک می‌کند.

این فقط یکی از ویژگی‌های واقعیت افزوده برای جستجوی گوگل است که در کنفرانس توسعه دهنده I / O خود در اوایل ماه رونمایی شده است.

فیلم حیوانات گوگل در خانه مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 مراحل نمایش حیوانات مجازی گوگل: در گوشی‌های اندروید یا آیفون، گوگل را باز کنید. نام حیوانی که دوست دارید به صورت ۳ بعدی ببینید رو بزنید. مثلاً یک lion یا penguin یا Tiger دکمه جستجو را بزنید. در زیر آن یک ستون عکس آن حیوان را می‌بینید که در کنار آن گزینه View in 3D وجود دارد. این گزینه را بزنید تا حیوان را به صورت ۳ بعدی همراه با صدای آن حیوان ببنید. در این صفحه option را انتخاب کنید و گزینه View in your space را بزنید و مجوز دسترسی Google به دوربین (Camera) را بدهید. کد خبر 416870

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حیوانات گوگل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق واقعیت افزوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • غذا دادن دستی به حیوانات پرسه زن، مصداق حیوان آزاری است
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • سوالات عجیب گوگل هنگام استخدام کارکنان خود
  • جزئیات کشف ۹۰ خاور زباله و لاشه حیوان از خانه مرد تنها
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه مرد ساروی چیست؟
  • پلنگ و میمون و مار پیتون در خیابان‌های مازندران/ و حالا پرسه توله شیر در خانه باغ مرد ساروی
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه باغ چه بود؟