Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-25@08:08:00 GMT

برخی هنوز می‌پرسند چرا در «پدرسالار» این قدر بدجنس بودی؟!

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۶۹۸۴

برخی هنوز می‌پرسند چرا در «پدرسالار» این قدر بدجنس بودی؟!

کمند امیر سلیمانی در برنامه «کاغذ رنگی» رادیو نوروز از سریال«پدرسالار» و شرایط این روزهای خود گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی رادیو نوروز،کمند امیرسلیمانی در گفتگو با برنامه«کاغذ رنگی» که   از این شبکه رادیویی پخش شد گفت: چون من آدم مثبتی هستم تصورم این طور هست که این اتفاق(موضوع شیوع کرونا) برای ما، درسی به دنبال دارد و اینکه باید صبر کنیم تا این موضوع تمام بشود و دستاوردی از این اتفاق به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی مجری برنامه از کمند امیرسلیمانی می پرسد، مهمترین تصمیم شما در ابتدای سال چه چیزی بوده؟  این طور جواب می دهد: شما باید این سوال را از کسانی که در دوره ۲۰ یا ۳۰ سال زندگی هستند بپرسید، کسانی که خیلی کارهای نکرده و آرزوهای بسیاری دارند من واقعاً درس هایم را خواندم، کار هایم را  انجام دادم، بچه‌دار شدم اما آن چه از این به بعد در زندگی من اهمیت دارد این است که کارهای مثبت انجام بدهم به خودم برسم، برای خودم وقت بذارم و دانش و آگاهی را برای شناخت هر چه بیشتر بالا ببرم.

 وقتی مجری برنامه حال پدر کمند امیر سلیمانی  را می‌پرسد؟! سلیمانی جواب می دهد: حال پدرم خوب است و در قرنطینه بسیار جدی هستند.

مجری ادامه می دهد: با توجه به شرایط زندگی امروزه چطور دلتنگی ها را تاب می آورید؟به نظرتان در این روزها چه کار باید بکنیم؟چه سفارشی برای خانواده ها دارید؟ سلیمانی جواب داد: شرایط ما مقداری با دیگران متفاوت است. من و پدر و مادرم و سپند  همه در یک ساختمان هستیم و با حفظ نکات بهداشتی روزی یک بار توی حیاط می رویم، حیاط را  آب  می زنیم، چای می خوریم. 

وی افزود: اما کسانی که این شرایط را ندارند، به مدد تکنولوژی می توانند دیدار تصویری  با دوستان و اقوام داشته باشند. شاید باور نکنید خود من دلم لک زده پسرم را بغل کنم، تولدش هم هست اما من حتی  دستش را نمی گیرم. به نظر من مکالمه تصویری بسیاری از دلتنگی ها را برطرف می کند.

 مجری برنامه از پخش «پدرسالار» در شبکه آی‌فیلم می‌گوید و اینکه این سریال این قدر دیدنی و ماندگار است تا جایی که دیدنش هنوز برای مخاطب تازگی دارد.

سلیمانی می‌گوید: داستان پدر سالار، داستان روز جامعه ماست این قصه همچنان در خیلی از خانواده ها وجود دارد ولی برایم خیلی جالب است که بعضی از مردم جامعه ما هنوز سخت قضاوت می‌کنند و گوش نمی دهند. با وجودی که  این سریال برای دو دهه قبل است، اما باز هم من کامنت هایی از طرف مردم می گیرم مبنی بر اینکه چرا اینقدر بدجنس بازی در میاری!؟ چرا همه را به هم می ریزی؟ چقدر اذیت می کنی؟!

 وی افزود: تصورم این بود که بعد از دودهه دیدگاه مردم عوض شده باشد، باز‌تر به مسايل نگاه کنند اما این قضاوت همچنان در بین مردم ما وجود دارد. در فرهنگ ما احترام به بزرگترها از واجبات است.اگر از این منظر به قضیه  نگاه  کنیم، همه طوری وسوسه می شوند که باید در خانه پدرسالار زندگی کرد، هر چند که خیلی از جوان ها دوست دارند، حداقل زندگی مستقلی را داشته باشند. 

سلیمانی در پایان گفت:  سریال  پدر سالار را دوست دارم و هر شب آن را نگاه می‌کنم.

«کاغذ رنگی» از چهارشنبه ۲۸فروردین تا ۱۵ فروردین از ساعت ۱۴:۳۰روی موج fmردیف۹۵.۵مگاهرتز شنیده می شود.

انتهای پیام/4104/

منبع: آنا

کلیدواژه: رادیو سریال پدرسالار رادیو نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست

 مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خدا را شکر کار بسیار بسیار بزرگی انجام و پرسپولیس واگذار شد.

به گزارش تسنیم، رضا درویش درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: امروز یک کار نشدنی و غیر ممکن، ممکن شد. از سال 64 و نزدیک به 40 سال است سابقه همکاری با پرسپولیس را دارم و از آن روز تا الان شنیده بودم که واگذار می‌شود. خدا را شکر کار بسیار بسیار بزرگی انجام شد؛ این واگذاری نشان دهنده اراده همت مسئولان بود و زحمات طاقت فرسایی کشیده شد؛ هم وزارت ورزش و هم وزارت اقتصاد و دارایی.

وی ادامه داد: جا دارد از آقای قربان‌زاده (رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی) تشکر کنم که امروز نبود ولی در گذشته زحمات بسیار زیادی کشید. آن زمان گفتم کار بسیار بزرگی است. تا الان دغدغه ما مجوز حرفه‌ای بود و خدا را شکر با این واگذاری این دغدغه برطرف می‌شود. یکی از ارکان کسب مجوز حرفه‌ای رفع مشکل مالی بود که یقیناً با آمدن کنسرسیوم بانکی این مشکل برطرف می شود و باشگاه باید در پی این باشد که چطور سطح تیم را ارتقا دهد و به قهرمانی آسیا فکر کند.

درویش در مورد اینکه با توجه به سابقه همکاری با بانک خریدار پرسپولیس ابقای او در مدیرعاملی محتمل به نظر می‌رسد، گفت: تازه چند دقیقه است واگذاری انجام شده و فرصت این حرف ها نبوده است. یقیناً همه این آقایان به دنبال این هستند که سطح تیم را ارتقا دهند و هواداران خوشحال شوند. برای اینکه هوادار خوشحال شود باید تیم نتایج خوبی بگیرد. مهم این است که جایگاه پرسپولیس بالا باشد، چه ما باشیم و چه نباشیم. 45 سال است پرسپولیس بعد از انقلاب اداره شده و قهرمانی‌های زیادی هم به دست آورده است. مدیران زیادی هم زحمت کشیدند، امروز که ما هستیم و اگر یک روز هم قرار شد برویم حتما یک مدیر با تدبیر بهتر می‌آید که مشکلات را حل کند.

مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به سوالی درباره شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس و همچنین تمدید قرارداد اوسمار عنوان کرد: با اوسمار صحبتی درباره وضعیت تیم و دو بازی آینده داشتیم. قرار شد بعد از بازی با سپاهان برنامه‌اش را بدهد. او قبل از این هم نشان داده بود مربی بزرگ و با درکی است، ضمن اینکه بسیار با باشگاه و بازیکن همراه است. قطعاً اولین گزینه‌ای ما که به آن فکر می کنم اوسمار است. 

وی افزود: پرسپولیس خانه دایی است. ما با او مشورت هم می‌کنیم. آخرین صحبتی که با دایی چند ماه پیش داشتم اصلاً بحثی برای حضور در فوتبال ندارد. متأسفانه بعضی‌ها به این مسائل دامن می‌زنند تا فضای پرسپولیس را ملتهب کنند. چهار،‌ پنج تیم بالای جدول را نگاه کنید،‌کدام خبرنگار از مدیر آن تیم پرسیده که آیا با بازیکن تمدید کردید؟ در این سه هفته اخیر مدام از ما می‌پرسند. چرا از تیم‌های دیگر نمی‌پرسند؟ حتی در مورد مربی آنها هم نمی‌پرسند. اینها دنبال حاشیه هستند.

درویش در واکنش به این موضوع که مدیرعامل بانک شهر اعلام کرده او همچنان به عنوان مدیرعامل به کار خود ادامه خواهد داد، گفت: ایشان به ما لطف دارند اما هنوز تصمیم‌گیری نشده است. چه ما باشیم و نباشیم پرسپولیسی هستیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • فال حافظ امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با معنی و تفسیر
  • مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم، اما خدا جای حق نشسته
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • سخت‌نگیر! بیا وسط