Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@11:44:21 GMT

تردد افراد غیر بومی به ملارد ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۷۰۰۴

تردد افراد غیر بومی به ملارد ممنوع شد

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد گفت: تمامی ورودی‌های مناطق تفریحی و تفرجگاهی شهرستان ملارد مسدود شده است و امکان تردد افراد غیر بومی به این مناطق به هیچ عنوان وجود ندارد. ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سجاد برنجی در تشریح آخرین اقدامات انجام شده در شهرستان ملارد برای مقابله با کرونا ویروس اظهار کرد: باتوجه به اینکه شهرستان ملارد اماکن تفرجگاهی و تفریح دارد و شهروندان از سایر نقاط استان تهران و حتی کشور برای بهره‌مندی از این اماکن و تفریح و گذران اوقات فراغت به شهرستان ملارد می‌آیند لذا با شیوع کرونا ویروس ضمن پوزش از همه شهروندان در این شرایط نمی‌توانیم پذیرای این شهروندان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی ورودی‌های مناطق تفریحی و تفرجگاهی شهرستان ملارد مسدود شده است و پذیرای گردشگران نخواهد بود.در حقیقت امکان تردد افراد غیر بومی به این مناطق به هیچ عنوان وجود ندارد. بر همین اساس از همه شهروندان درخواست می‌شود به این مناطق نیایند چرا که مجبور خواهند شد، برگردند.

برنجی ادامه داد: مصوبه‌ای در شهر ملارد داشتیم که اعمال محدودیت‌های ترافیکی بیشتری داشته باشیم. لذا برای ورود به شهر ملارد تعدادی از نقاط و ورودی‌های شهر ظرف امروز و فردا بسته خواهد شد و تنها چند ورودی شهر باز می‌ماند تا امکان کنترل دقیق را داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان ملارد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه شهر ملارد مرز طبیعی با استان همجوار یعنی البرز و شهرستان‌های همجوار در استان تهران ندارد،گفت: ورودی و خروجی‌های ملارد زیاد است لذا مجبور هستیم محدودیت‌های ترافیکی را به‌تدریج اعمال کنیم تا زندگی روزمره شهروندان دچار اشکال نشود.

وی افزود: در مناطق روستایی نیز تنها ورودی‌های اصلی روستاها باز است و مسیرهای فرعی بسته شده تا بتوانیم طبق مصوبه‌ای که داشته‌ایم با همکاری دهیاران و نیروهای بسیج کنترل ورود و خروج روستاها را داشته باشیم تا ان شاءالله شاهد قطع زنجیره شیوع کرونا ویروس باشیم.

برنجی درباره روند فعالیت بخش حمل و نقل عمومی در سطح شهرستان نیز گفت: ضدعفونی و گندزدایی وسایل حمل و نقل عمومی به‌طور مرتب صورت می‌گیرد. اتوبوس‌ها توسط خود شهرداری‌ها ضدعفونی می‌شود و برای تاکسی‌ها نیز مواد ضدعفونی کننده در اختیار رانندگان قرار می گیرد تا به‌صورت مرتب این کار را انجام دهند و تاکسیرانی ملارد نیز بر روند انجام این کار نظارت دقیقی را اعمال کرده است. در حال حاضر ظرفیت حمل و نقل عمومی در شهرستان ملارد به حداقل ممکن رسیده است تا بتوانیم در مقابله با بیماری کووید19 بهتر عمل کنیم.

برنجی در پایان گفت: برای جلوگیری از شیوع این بیماری ناگزیر به اعمال محدودیت‌های ترافیکی هستیم و ورودی‌های به ملارد را مسدود کرده‌ایم که به تبع این تصمیمات مشکلاتی برای شهروندان ایجاد می‌شود اما از همه مردم درخواست می کنم به ویژه در روز 13 فروردین ماه از تردد خودداری کنند و در خانه بمانند قطعاً اگر شهروندان ملارد از این شهر خارج شوند، هنگام ورود با توجه به محدود شدن ورودی‌ها و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه ترافیک زیادی شکل می‌گیرد و همشهریان ما در این ترافیک می‌مانند. لذا خواهش می‌کنیم شهروندان در خانه بمانند تا هنگام برگشت با ترافیک و مشکلات دیگر مواجه نشوند.

مسدودشدن راه‌های منتهی به فشم و لواسان در روز طبیعتانسداد برخی از معابر منطقه 22 از یازدهم تا شانزدهم فروردین

انتهای پیام/

R1491/P1010114/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت کشور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت کشور وزارت کشور شهرستان ملارد ورودی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد

هواشناسی مازندران با اعلام وضعیت هشدار سطح زرد، هرگونه فعالیت دریایی در آب‌های ساحلی این استان را از امروز (دوشنبه) تا اواخر وقت فردا ناامن اعلام کرده است.

به گزارش ایرنا، هواشناسی مازندران اعلام کرد که با شمالی شدن جریان هوا همراه با عبور موج از تراز میانی جو، دریای خزر با وزش باد شدید، مواج خواهد شد و برای فعالیت دریایی ناامن می‌شود.

هواشناسی مازندران با اعلام اینکه سامانه ناپایدار جوی مناطق ساحلی و دور از ساحل را تحت تاثیر قرار می‌دهد اضافه کرد که بیشینه سرعت وزش باد نیز تا ۱۲ متر بر ثانیه خواهد رسید که این امر باعث شکل‌گیری امواج در مناطق ساحل تا یک و سه دهم و در فراساحل نیز تا یک و هشت دهم متری می شود و برای فعالیت های دریایی مناسب نخواهد بود.

خطر غرق شدن قایق های سبک و تفریحی، آسیب به قفس‌ها و تورهای صیادی، احتمال غرق شدن شناورهای صید کیلکا و اختلال در فعالیت‌های بندری تخلیه و بارگیری و اختلال در ورود و خروج شناورها به حوضچه بنادر، اثر مخاطره این سامانه ناپایدار دریایی عنوان شده است.

در این اخطاریه علاوه بر توصیه به رعایت جوانب احتیاط در فعالیت‌های دریایی در مناطق فراساحل و اتخاذ تمهیدات لازم برای پیشگیری از هر گونه خسارت در حوزه های مختلف، تردد قایق ها و شناورهای سبک تفریحی و صیادی و همچنین صید پره و کیلکا نیز ممنوع اعلام شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد
  • ببینید | زیاده‌روی در نوشیدن آب ممنوع
  • عشایر ملارد سال گذشته ۱۰۰۸ تُن گوشت قرمز تولید کرده اند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • افزایش خارج مصوب نرخ کرایه تاکسی در شهرستانِ ملارد
  • افراد بومی در اولویت واگذاری زمین