Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از اعمال محدودیت ترافیکی از روز ۱۲ فروردین در همدان خبر داد و گفت: ۹۰ خودروی متخلف ۵۰۰ هزارتومان جریمه شدند‌.

علی فکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در «روز طبیعت» در استان خبر داد و اظهار کرد: در این روز از چهارراه پژوهش به سمت میدان قائم، بلوار ارم و پارک مردم مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه از کوچه "ام آر آی" و آبیاران دو مسیر ورودی بسته می‌شود گفت: از انتهای بلوار چرم‌سازی تا جلوی باغ موزه طبیعی به سمت حیدره را خواهیم بست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان خاطرنشان کرد: مسیر تردد تویجین، مویجین و امامزاده کوه از سمت مریانج خواهد بود ضمن اینکه مریانج هم به صورت کنترل شده بسته می‌شود و تنها به کسانی که تعلق به آنجا و روستاهای اطراف دارند اجازه تردد خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه مسیر به سمت سد اکباتان از سمت شهرک بهشتی، نزدیک آسایشگاه معلولان مسدود می‌شود گفت: مسیر این سد از سمت محور ملایر نیز بسته می‌شود.

فکری با تاکید به اینکه مسیر به سمت ابرو و چیشین از انتهای نایب احمد بسته می‌شود گفت: تنها اهالی آنجا اجازه تردد دارند.

وی با اشاره به اینکه تمام مسیرهای منتهی به بلوار ارم مثلا دارالقرآن از سمت کوچه "ام آر آی" به سمت آبیاران را کامل خواهیم بست توصیه کرد مردم ترددی در این مسیرها نداشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه اجازه تردد افراد در پارک و بلوار حاشیه فرودگاه داده نخواهد شد گفت: تمام بوستان‌ها و نقاط تفریحی به طور ویژه پوشش داده خواهند شد و اجازه تردد نخواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه بوستان باباطاهر نیز از جمله نقاطی است که اجازه تردد نخواهیم داد افزود: از امروز بعد از ظهر راستگرد بلوار ارم بسته می‌شود.

فکری بیان کرد: بعد از ظهر روز ۱۲ فروردین به صورت ویژه گنجنامه، عباس آباد و بلوار ارم را خواهیم بست.

وی با بیان اینکه همشهریان عزیز فردا و پس فردا رعایت بیشتری کنند و تردد در شهر نداشته باشند همچنان که تاکنون همکاری لازم را داشته‌اند افزود: برای کنترل بیماری نیاز به همکاری مردم خصوصا در روز آینده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه کوچکترین تنش و درگیری را از ابتدای کرونا نداشتیم و هرجا طرح اجرا شده مردم حمایت کرده‌اند گفت: امیدوارم چند روز باقی مانده نیز به این موضوع توجه کنند و همکاری لازم را داشته باشند تا زنجیره شیوع بیماری قطع و به صفر برسد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای مسافران با ورود به همدان اعمال شده است؟ گفت: اعمال قانون در حق  خودروهایی که قوانین را مورد توجه قرار ندادند، صورت گرفته است.

فکری با اشاره به اینکه از ابتدای طرح  تاکنون ۹۰ دستگاه خودرو به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون شده‌اند افزود: با خودروهایی که به این موضوع توجه نکنند برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه دیروز بعد از ظهر خودرویی که بار سبزی از نقطه آلوده به بیماری کرونا به همدان منتقل کرده بود در سه راه شهرک فرهنگیان متوقف شد گفت: این خودرو از شهر آلوده وارد شده بود که تحویل دانشگاه علوم پزشکی دادیم تا با همکاری مراجع قضایی معدوم شود.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان در پاسخ به اینکه برخی اظهار داشتند اجازه تردد خودروها در بلوار ارم داده نمی‌شود و پلیس تاکید دارد که خودروها جایی پارک و بعد به آنجا بروند که این مسئله باعث تجمع می‌شود گفت: اینطور نیست، اما وظیفه ممنوعیت در بوستان‌ها به عهده شهرداری است و آنچه در حوزه تردد خودروها باشد ما پیشگیری لازم را انجام می‌دهیم.

وی بیان کرد: اگر انتهای بلوار ارم و چهار راه پژوهش را ببندیم دیگر مردم رغبتی به رفتن به بوستان و بلوار ارم پیدا نمی‌کنند و قطعا این موضوع کنترل می‌شود.

فکری با بیان اینکه تمام این محدودیت‌ها به خاطر خود مردم است گفت: سالهای گذشته حتی به پارک خودروها و اجازه تردد مردم کمک می‌شد اما امسال در پیشگیری از انتشار ویروس محدودیت‌هایی قایل می‌شویم که امیدواریم مردم به این موضوع توجه کنند.

انتهای پیام/ 89026/

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان علی فکری پلیس راهنمایی و رانندگی روز طبیعت بیماری کرونا جریمه رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان بسته می شود اجازه تردد شود گفت بلوار ارم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر؛ دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۶ و ۷ اردیبهشت) برگزار خواهد شد. مطابق اعلام قبلی، جهت برقراری نظم و امنیت، ورود تمامی دانشجویان در روزهای ذکر شده به پردیس اصلی دانشگاه ممنوع است.

در صورت ضرورت، تردد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا، فقط از طریق مکاتبه رییس دانشکده مربوطه با مدیریت حراست دانشگاه و صرفا برای موارد بسیار اضطراری امکان‌ پذیر خواهد بود.

دانشجویانی که در روز پنچشنبه در ساختمان آموزش آزمون میان‌ترم دارند، صرفا از طریق دربهای ورودی پردیس شمالی دانشگاه (گیت بن‌بست تیموری و گیت کنار آسانسور پارکینگ) امکان تردد به ساختمان آموزش را دارند و پل عابر مابین پردیس شمالی و پردیس اصلی بسته خواهد بود.

کد خبر 6086307

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • ترافیک گرگان ثمره جانمایی غلط مدارس غیرانتفاعی/ شهرداری به مطالبات مردم پاسخ دهد
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد