Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@03:00:40 GMT

۱۴تا۱۸ فروردین، بازار مظفری تعطیل است

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۷۰۴۱

۱۴تا۱۸ فروردین، بازار مظفری تعطیل است

استاندار کرمان گفت: به منظور کاهش تراکم جمعیت در بازار مظفری و جلوگیری از شیوع کروناویروس، ستاد تنظیم بازار استان مصوب کرد این بازار از ۱۴ تا ۱۸ فروردین ماه به مدت چهار روز به صورت کامل تعطیل باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدائی در جلسه ستاد بازار استان با اشاره به اهمیت نظرات کارشناسان در اتخاذ تصمیمات توسط استانداری افزود: برای توسعه و رسیدن به سطح کشورهایی مثل ژاپن نیازمند تلاش و کار زیاد هستیم ولی متأسفانه با میزان کار و تلاش کم، انتظار حرکت در مسیر توسعه را داریم که امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تصمیمات ستاد تنظیم بازار استان برای تعطیلی بازار مظفری شهر کرمان تصریح کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مجبور به قطع زنجیره انتقال این ویروس از طریق کاهش تجمعات مردمی هستیم و یکی از نقاطی که مردم زیاد در آنجا حضور دارند بازار مظفری است که با وجود حدود 75 مغازه میوه فروشی و 7 قصابی و مرغ فروشی محل مراجعه عمومی برای خرید است.

وی اضافه نمود: ستاد تنظیم بازار استان امروز مصوب کرد بازار مظفری از تاریخ 14 تا 18 فروردین ماه به مدت 4 روز به صورت کامل تعطیل باشد و بعد از این تاریخ، اتحادیه مورد نظر پیشنهاد مناسبی درباره نحوه عملکرد این بازار به ستاد استانی ارائه کند.

استاندار کرمان اظهار داشت: در بحث میوه عید باتوجه به گزارش سازمان صمت استان، تاکنون 709 تن پرتقال و 502 تن سیب درختی از زمان شروع طرح تنظیم بازار در 26 اسفندماه به فروش رفته است و 318 تن پرتقال و 113 تن سیب درختی باقی مانده است که طبق تصمیم ستاد، قرار شد میزان میوه باقی مانده به قیمت هر دو محصول 5500 تومان به فروش برسد.

دکتر فدائی گفت: بحث فروش مرغ یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه بود که مصوب شد میزان 3260 تن گوشت مرغ تولید شده از اول بهمن تا اول اسفند98، به صورت منجمد توسط پشتیبانی امور دام از تولیدکنندگان خریداری شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار کرمان فدایی کرونا در ایران کرونا در کرمان بازار مظفری بازار استان تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد

فرمانداران شهرستان های رودبار جنوب و فاریاب در جنوب استان کرمان مدارس این مناطق را در فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل اعلام کردند.

به گزارش مهر، علی پرورش، فرماندار شهرستان رودبار جنوب عصر سه شنبه گفت: با توجه به نامطلوب بودن وضعیت جوی هوا و اعلام وضعیت قرمز توسط ستاد مدیریت بحران و احتمال بارندگی شدید و بالا آمدن سطح آب و طغیان میسل‌ها و رودخانه‌های فصلی، تمامی مدارس رودبار جنوب فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل می‌باشد.

یوسف میرشکاری، فرماندار شهرستان فاریاب نیز از تعطیلی مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی با توجه به پیش بینی بارندگی‌های سیل آسا در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • رانندگان قبل از مصوبه ستاد تنظیم بازار حق افزایش کرایه را ندارند
  • مدارس زاهدان و ۴ شهرستان کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • اطلاعیه تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • مدارس چهار شهرستان شرقی کرمان چهارشنبه تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • منتظر تصمیم ستاد تنظیم بازار در خصوص نرخ بلیط هواپیماها هستیم