Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:20:40 GMT

۶ مرکز درمانی غیر مجاز در آبیک پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۷۰۹۹

۶ مرکز درمانی غیر مجاز در آبیک پلمب شد

محسن چیت سازان روز دوشنبه با اعلام این مطلب گفت: با توجه به گزارش های رسیده و بازرسی های انجام شده توسط واحد نظارت بر درمان این شبکه، ۶ مرکز درمانی غیر مجاز که در حیطه دندانسازی، دندانپزشکی و حجامت فعالیت می کردند توسط بازرسان این واحد شناسایی و سپس با همکاری پلیس امنیت شهرستان نسبت به پلمپ این مراکز اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود :  فعالیت این مراکز غیر مجاز درمانی احتمال انتقال بیماریهای واگیر و غیر واگیر و همچنین بیماریهای عفونی چون ایدز، هپاتیت و ... را افزایش می داد، به همین خاطر متصدیان متخلف این واحدها پس از پلمپ محل فعالیت آنها، جهت رسیدگی به تخلفاتشان به مراجع قضایی معرفی شدند.

چیت سازان خاطر نشان کرد که مردم شهرستان آبیک در صورت مشاهده هر گونه فعالیت درمانی غیر مجاز و مشکوک میتوانند با شماره تلفن ۰۲۸۳۲۸۹۲۹۳۰ تماس بگیرند تا بازرسان نظارت بر درمان این شبکه در اصرع وقت به آن رسیدگی کنند.

برچسب‌ها مصرف غیر مجاز دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مصرف غیر مجاز مصرف غیر مجاز غیر مجاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج

اصلانی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج گفت: در راستای نظارت‌های بهداشتی بازرسان اداره دامپزشکی شهرستان آوج از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی، یک باب قصابی به دلیل کشتار غیر مجاز دام پلمب شد.

وی افزود: ذبح دام فقط باید در کشتارگاه انجام شود تا مراحل معاینه دام زنده قبل از کشتار و بازرسی بهداشتی لاشه دام در کشتارگاه انجام و پس از تایید سلامت وارد مراکز عرضه شود.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج به عموم مردم توصیه کرد: در هنگام خرید گوشت قرمز به مندرجات لیبل روی لاشه دقت کنند که تاریخ مصرف آن منقضی نشده باشد و در صورت مشاهده تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ با اداره کل دامپزشکی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمپ شدند
  • خاطر جمعی اسلامی از امنیت مراکز هسته‌ای کشور
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • فعالیت 490 مرکز نوآوری در کشور/ ضرورت رفع مسائل اساسی با ظرفیت‌های قانون جهش تولید
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • پلمب ۱۲۱ مرکز متخلف بهداشتی در غرب اهواز
  • شناسایی ۶۱ مرکز درمانی غیرمجاز در قزوین