Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، خجسته پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان در جلسه ویدئو کنفرانس معاونین سیاسی استانداران سراسر کشور با معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور پیرامون اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، گفت: به منظور استفاده از ظرفیت آحاد اقشار جامعه و همراهی آنان در اجرای هرچه مطلوب‌تر طرح فاصله گذاری اجتماعی کاهش زنجیره انتقال کرونا در استان سمنان، نشست خبری این طرح با حضور اصحاب رسانه و ادمین‌های کانال‌ها و صفحات پرمخاطب فضای مجازی به صورت روزانه در محل ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین افزود: برای اطلاع رسانی مطلوب‌تر و پوشش حداکثری گستره مخاطبان و اطلاع رسانی مناسب برای هم استانی‌های گرانقدر، این نشست خبری از چندین صفحه مجازی اینستاگرامی نیز به صورت زنده پخش می‌شود.

خجسته پور ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات نیروی انتظامی استان در خصوص مدیریت مقابله با کرونا، اذعان داشت: در حال حاضر نیرو‌های خدوم نیروی انتظامی استان در مبادی ورودی و خروجی، بیمارستان‌ها و مکان‌های مورد نیاز مستقر هستند و درخواست داریم تا پشتیبانی از نیروی انتظامی در قالب تامین و تقویت نیروی انسانی و مساعدت مالی در راستای ایجاد انگیزه بیشتر و خدمات مطلوب‌تر در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی استاندار و جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان یادآور شد: اقداماتی در قالب تعامل با ذی نفوذان استان به منظور انتشار بیانیه‌هایی برای جلب مشارکت و همراهی آحاد اقشار مردم صورت گرفته که تا کنون چندین سازمان مردم نهاد، شورای هیئات مذهبی، هیئت‌ها و انجمن‌های ورزشی، فرهنگی و هنری، سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان و احزاب سیاسی، بیانیه‌های مطلوبی را در راستای اجرای این طرح در استان منتشر کردند.

در ادامه اقدامات مستمر یک ماه اخیر توسط همه دستگاه‌ها که با حداکثر ظرفیت بصورت ۲۴ ساعته و مستمربرای مقابله و ممانعت از گسترش شیوع کرونا درکشور صورت گرفت، طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف کمک به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس‌ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف تردد‌های غیر ضروری در سطح کشور (مصوب ستادملی مدیریت و مقابله با کرونا) از بامداد جمعه هشتم فروردین ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری اجرا می‌شود و در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اجرای طرح تمدید خواهد شد.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا مدیریت بیماری کرونا قطع زنجیره انتقال کرونا سازمان مردم نهاد مدیریت مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در اردیبهشت ماه بهار کتاب و کتابخوانی نیز اتفاق می افتد، اظهار کرد: از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ماه نمایشگاه کتاب به عنوان مهمترین رویداد فرهنگی برگزار خواهد شد به نمایندگی از کمیسیون فرهنگی اجتماعی آن توسط معاونت فرهنگی وزارت ارشاد تشکیل شده و شهرداری تهران نیز همکاری لازم را خواهد داشت تا اتفاق خوبی روی دهد.

وی با بیان اینکه اقدامات شهرداری در سال گذشته مناسب بود، تصریح کرد: بنا بر این است که امسال نیز با اقدامات مدیریت شهری و دیگر دستگاه ها اتفاق خوبی را در این حوزه برای فعالان عرصه کتابخوانی و شهروندان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد تنها راه مقابله با بی‌حجابی عامدانه/ امر به معروف با نگاه از بالا به پایین منجر به بی‌نظمی اجتماعی می‌شود
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • اولین جلسه کمیته مدیریت مصرف برق توزیع برق استان سمنان برگزار شد
  • هفته فرهنگی اصفهان با بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها
  • نشست «آسیب‌ها و بایسته‌های تبلیغ دین» برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود