Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@12:19:04 GMT

کرونا|افزایش مبتلایان در کشورهای عربی و مناطق اشغالی

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۷۲۱۵

کرونا|افزایش مبتلایان در کشورهای عربی و مناطق اشغالی

منابع خبری از افزایش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشورهای عربی و مناطق اشغالی خبر دادند. ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، ابراهیم ملحم سخنگوی دولت تشکیلات خودگردان فلسطین امروز دوشنبه از شناسایی شش مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در روستای قطنه در حومه شهر اشغالی قدس خبر داد که با احتساب آنها، شمار کل مبتلایان به 155 نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غسان نمر سخنگوی وزارت کشور دولت تشکیلات خودگردان نیز اعلام کرد که وزارت بهداشت فلسطین درحال حاضر توانایی انجام هزار تست کرونا در روز را دارد و روز گذشته 629 مورد تست کرونا انجام داده است.‎

افزایش آمار مبتلایان در مناطق اشغالی

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی با اعلام ثبت 100 مورد جدید ابتلا به کرونا از افزایش آمارمبتلایان به 4347 نفر خبر دد.

افزایش آمار مبتلایان در مغرب و عراق

وزارت بهداشت اقلیم کردستان عراق از افزایش آمار مبتلایان به 150 نفر پس از ثبت 8 مورد جدید خبر داد.

بر اساس گزارش الجزیره، وزارت بهداشت مغرب هم از ثبت 37 مورد جدید و افزایش آمار مبتلایان به 517 نفر و فوت یک نفر خبر داد که آمار فوتی ها به 27 نفر افزایش یافته است.

R7969/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افزایش آمار مبتلایان وزارت بهداشت مورد جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شهدای غزه به ۳۴۱۸۳ نفر

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب، وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز سه شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم اشغالگر طی بیست و چهار ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت علیه خانواده‌های فلسطینی در نوار غزه مرتکب شد که در اثر این حملات ۳۲ فلسطینی که بیشتر آنان کودک و زن هستند، شهید و ۵۹ نفر دیگر زخمی شدند.
وزارت بهداشت غزه افزود: آمار شهدا در نوار غزه از تاریخ ۷ اکتبر گذشته به سی و چهار هزار و ۱۸۳ نفر رسید و هفتاد و هفت هزار و ۱۴۳ نفر هم تاکنون زخمی شدند.
بنا بر اعلام وزارت بهداشت غزه، شماری از قربانیان فلسطینی همچنان در زیر آوار‌ها و جاده‌ها قرار دارند و نیرو‌های امداد و نجات قادر به دسترسی به آنان نیستند.

 

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ رتبه افسردگی در کشور
  • اعلام نتایج پایش سلامت روان ایرانی ها/ وضعیت افسردگی در کشور
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۱۸۳ نفر