Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه شهرداری مشهد، سیدمحمدرضا هاشمی در نشست هم‌اندیشی با حضور روسا و معاونان ادارات شهرداری منطقه ۱۰ این شهر گفت: با مشارکت ارگان‌های مختلف تاکنون بالغ بر یک میلیون و پانصد هزار ماسک تهیه و توزیع شده است.

وی افزود: علاوه بر اقدامات انجام شده، با حضور گروهای جهادی و نیروهای ارتش، هلال احمر و بسیج در ۱۰۲ نقطه شهر مشهد طرح تب سنجی و غربالگری درحال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با رعایت اقدامات پیشگیرانه و اطلاع رسانی‌های لازم، ورود زائران به شهر مشهد مقدس تا ۹۰ درصد کاهش داشته که این امر نشان دهنده همکاری قابل قبول مردم با دستگاه‌های اجرایی می‌باشد.

هاشمی با تاکید بر لزوم اعمال محدودیت‌های شدید در روز ۱۳ فروردین گفت: طبق مصوبه شورای تامین استان، رفت وآمد شهروندان در این روز کنترل خواهد شد و با متخلفان نیز برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی افزود: به منظور جلوگیری از حضور شهروندان در بوستان‌ها و فضای سبز، نیروهای مدیریت شهری از ساعت ۶ صبح روز ۱۳ فروردین در بوستان‌ها حاضر شده و در طول روز از ورود شهروندان ممانعت خواهند کرد.

شهردار منطقه ۱۰ مشهد نیز در این نشست با بیان اینکه بیش از چهار هزار بنر اطلاع رسانی و ۶ هزار بروشور آموزشی و پیشگیرانه در راستای مقابله با ویوس کرونا در این منطقه نصب شده است گفت: ۱۱۰ بنر به منظور ممانعت از ورود شهروندان به بوستان های منطقه نصب شده و برخی از بوستان‌های بزرگ منطقه مانند نیلوفر آبی و شاهد نیز به وسیله نوارخطر محصور شده است.

احمد حافظ افزود: به منظور حفظ سلامت شهروندان، از ورود افراد به بوستان ها در روز طبیعت جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: بهترین و مطمئن ترین راه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا ماندن در خانه است و به همین منظور از تمامی شهروندان درخواست می‌کنم با رعایت این موضوع به قطع زنجیره ویروس کرونا کمک کنند.

براساس آخرین آمار رسمی، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید ۱۹ عامل بیماری کرونا که نوع بسیار حاد عفونت تنفسی و یک بیماری نوپدید همه‌گیر است در استان خراسان رضوی هزار و ۴۷۵ نفر و تعداد جانباختگان بر اثر این بیماری ۲۲۲ نفر گزارش شده است.

برچسب‌ها کرونا شهرداری مشهد ویروس کرونا مشهد روز طبیعت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا شهرداری مشهد ویروس کرونا مشهد روز طبیعت کرونا شهرداری مشهد ویروس کرونا مشهد روز طبیعت بوستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر

محمدرضا رضایی فرماندار میاندوآب امروز در جلسه کمیته رصد نارضایتی که با موضوع شکایات مردمی در حوزه سدمعبر برگزار شد، گفت: شهرداری موظف است طی یک هفته نسبت به رفع سدمعبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند و هیچ عذر و بهانه‌ای در این امر به ویژه خیابان شریعتی پذیرفته نیست.

وی اضافه کرد: همه روزه شاهد شکایات متعدد و به حق مردم از سدمعبر در هسته مرکزی شهر هستیم و بار‌ها به متخلفان این حوزه تذکر داده شده است.

فرماندار میاندوآب تاکید کرد: با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی کامل به صورت مستمر در رابطه با این تخلف انجام شده و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شده است، در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری افراد متخلف اقدام شود.

رضایی با بیان اینکه مغازه‌داران و کسبه با ایجاد سدمعبر در پیاده‌رو‌ها باعث اختلال در رفت‌وآمد شهروندان می‌شوند، یادآور شد: در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، کسبه، دست‌فروشان و حتی کم کاری از سوی مأموران سدمعبر برخورد قانونی انجام خواهد شد.

هدف از اجرایی‌کردن این طرح عملیاتی، ساماندهی مسیر عبوری شهروندان، روان‌کردن مسیر‌های عابر پیاده، ترافیک خودرو‌ها و احترام به حقوق شهروندی است.

شهر میاندوآب حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت دارد؛ شهرداری میاندوآب در سال ۱۳۲۷ تاسیس شده و تاکنون با ۳۴ شهردار و ۱۸ سرپرست مدیریت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • توافق ایران و پاکستان برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی
  • توافق برای گسترش بیشتر همکاری‌های اقتصادی | مرز مشترک ۲ کشورباید «مرز صلح و دوستی» باشد
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • پویش مشهد مهربان مشارکتی مردمی برای احیای زندگی آسیب‌دیدگان
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • مدرسه‌سازی یکی از صدقه‌های جاریه است
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • ابلاغ دستورالعمل بهره‌برداری و نگهداری بوستان‌ها و سایت‌های بانوان در مشهد
  • مهلت یک هفته‌ای فرماندار میاندوآب برای جمع‌آوری سدمعبر