Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:16:55 GMT

فصل دوم «تازه‌شو» روی آنتن شبکه دو می‌ رود

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۷۴۰۰

فصل دوم «تازه‌شو» روی آنتن شبکه دو می‌ رود

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، این برنامه با حال و هوایی با نشاط و ریتمی سریع تلاش در ایجاد حال خوب در فضای عمومی جامعه دارد. مجله تصویری «تازه‌شو» از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که به همراه پخش موسیقی و میان‌برنامه‌های جذاب به بینندگان تقدیم می‌شود.

بنا براین گزارش «تازه‌شو» با موضوعات مختلف اجتماعی و با محوریت خانواده سعی در گسترش فرهنگ دگرخواهی و انجام کار نیک در جامعه دارد و در کنار آن به تناسب موضوعات روز بحث‌های مفیدی را آماده پخش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد احتشامی تهیه‌کننده این برنامه درباره بخش‌های مختلف «تازه‌شو» گفت: بخش نمایشی با حضور بازیگران طنازی، چون آرش میراحمدی، امیر زریوند، ساناز سماواتی، اصغر حیدری، نادر دهیم، هومن حسینی، نسیم پور سلیم، مجید برومند، علیرضا بهرامی و ... نمایش‌هایی با موضوع روز را برای مخاطبان آماده کرده است.

وی ادامه داد: بخش دیگر این برنامه «نان حلال» نام دارد و پیرامون افراد کارآفرینی است که با سرمایه‌های اندک موفق به راه‌اندازی کسب و کار خودشان و فعالیت اقتصادی مناسبی شده‌اند. این بخش به صورت مستند گزارشی تهیه شده و تقدیم بینندگان به ویژه جوانان جویای کار خواهد شد.

همچنین «در خانه بمانیم» یکی دیگر از تدارکات این برنامه است که در شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و لزوم در خانه ماندن افراد، بینندگان می توانند توسط گوشی همراه گفت‌و‌گوهایشان با افراد خانواده را ضبط و برای ما بفرستند.

احتشامی اضافه کرد: بخش «در همین حوالی» با نگاهی متفاوت به اتفاقات گوناگون در نقاط مختلف کشور تهیه شده، «یک دقیقه مهربانی» گزارشی از افراد نیک‌خواه و مهربان زمانه‌ما است، «پنجاه سوال، پنجاه جواب» گفت وگو با چهره‌های سرشناس در حوزه‌های مختلف، هنری، ورزشی، سیاسی و اجتماعی است و همچنین آموزش آشپزی غذا‌های سالم از استان‌هایی در سراسر کشور نیز از دیگر بخش‌های این برنامه است.

«تازه‌شو» کاری است از گروه خانواده به تهیه‌کنندگی محمد احتشامی و کارگردانی عرفان احتشامی که با اجرای محمد سلیمی، مصطفی فیروزی، علی رستمی، محمد امین افشین و صدیقه مرادی هر روز بعد از اذان ظهر از شبکه دو پخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه دو صدا و سیما برنامه تازه شو تازه شو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور

به گزارش خبرآنلاین، ماجرای مرگ بازیگر جوان به دهم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ برمی‌گردد. آن روز به قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس جنایی تهران خبر رسید که بازیگر جوان در آپارتمانش در طبقه چهارم ساختمانی مسکونی در حوالی قلهک جان باخته است. جسد او در اتاق خواب پیدا شده وچند ساعت از مرگش می‌گذشت. او لباس خانه به تن داشت معاینات اولیه نشان می‌داد که روی بدنش هیچ گونه آثار کبودی، ضرب و جرح و یا علائمی که نشان دهد او به قتل رسیده است، دیده نمی‌شود. در کنار جسد نیز چند ورق قرص به چشم می‌خورد و در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که او دچار مسمومیت دارویی شده است. با این وجود جسد به پزشکی قانونی منتقل شد تا بررسی های تخصصی علت اصلی مرگ خانم بازیگر را مشخص کند.

همشهری آنلاین در گزارشی نوشت: در ادامه تحقیقات معلوم شد نخستین فردی که با جسد مواجه شده همسر خانم بازیگر بوده است. وی تهیه کننده سینما و تلویزیون و متوفی همسر دوم او بود. این مرد که به شدت از مرگ همسرش شوکه شده بود وقتی کمی آرامتر شد به قاضی جنایی گفت: همسرم به تنهایی در این آپارتمان(محل حادثه) زندگی می کرد و مشکل خاصی نداشت.

در ادامه بررسی های بیشتر مشخص شد که مرگ خانم بازیگر خودخواسته بوده است. با روشن شدن این حقیقت، ‌پرونده مختومه شد اما چند روز قبل مادر این بازیگر راهی دادسرای جنایی تهران شد و از جوان آشنایی شکایت کرد. وی گفت: به تازگی متوجه شدم که دخترم با مردی جوان در ارتباط بوده و ظاهرا او دخترم را به خودکشی ترغیب کرده است. مرد جوان با دخترم اختلاف داشت و کارش این بود که بازیگر به کارگردانان و تهیه کنندگان معرفی می کرد.

با شکایت مادر خانم بازیگر، پرونده مجددا به جریان افتاد و مرد جوان به دادسرای جنایی تهران احضار شد. وی گفت: من خانم فکور را برای بازی در فیلم به یک تهیه کننده معرفی کرده بودم و آشنایی ما از همان زمان شکل گرفت. ما هیچ اختلافی با یکدیگر نداشتیم و به هیچ عنوان وی را ترغیب به خودکشی نکرده ام.

وقتی تحقیقات تکمیل و مشخص شد شواهد و سندی مبنی بر اینکه وی در ترغیب خانم بازیگر نقش داشته باشد،‌وجود ندارد، بازپرس جنایی قرار منع تعقیب برای مرد آشنا را صادر کرد و پرونده مختومه شد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898557

دیگر خبرها

  • بازگشت بهزاد خلج به تلویزیون/ «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • دکتر جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • روایت صادقانه مقاومت و مظلومیت در به افق فلسطین
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • جزئیات تازه در پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • تدارک شبکه خاوران برای گرامیداشت سالروز ۵ اردیبهشت
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟
  • پشت صحنه «نون خ ۵» به‌زودی روی آنتن می‌رود