Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@17:19:22 GMT

قربانی جدید کرونا از ورزش پارالمپیک

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۷۵۳۶

یک چهره کلیدی و تاثیرگذار در ورزش پارالمپیک به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت. ناطقان: شیوع ویروس مرگبار کرونا در سراسر جهان، تعدادی از اهالی ورزش را نیز درگیر خود کرده و برخی از چهره های ورزشی به این بیماری مبتلا شده اند.

جدیدترین قربانی در حوزه ورزش از انگلیس است. جئوف اسمدلی رئیس اتحادیه ورزش برای ورزشکاران دارای سندروم داون به دلیل ابتلا به کرونا درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی که در انگلیس زندگی می کرد، نقش ویژه ای در توسعه جنبش پارالمپیک در این کشور ایفا کرد و سابقه سال ها فعالیت آموزشی در حوزه دانش آموزان با ناتوانی های ذهنی را داشت.

با مرگ ناگهانی اسمدلی، جنبش پارالمپیک یکی از چهره های تاثیرگذار و کلیدی خود را از دست داد. منبع: فارس برچسب ها: قربانی جدید ، ورزش پارالمپیک ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قربانی جدید ورزش پارالمپیک کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا

نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک برای حضور در مجمع عمومی تکواندو آسیا عازم ویتنام می‌شود. - اخبار ورزشی -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با دعوت اتحادیه تکواندو آسیا در مجمع عمومی این اتحادیه شرکت می‌کند.

مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا، همزمان با رقابت‌های قهرمانی تکواندو و پاراتکواندو آسیا از 24 اردیبهشت تا 4 خرداد در شهر دانانگ ویتنام برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • ساعت پخش زنده بازی آرسنال و چلسی‌ از تلویزیون+ شبکه ورزش و پخش آنلاین
  • نخستین سفر وزیر انگلیسی به قرقیزستان با طعم دخالت
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • گفت‌وگو با مسعود نجابتی، چهره سال هنر انقلاب اسلامی/ پیش‌درآمد هنر انقلاب برای طرح تمدن نوین اسلامی