Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@13:48:28 GMT

«اشیاء تیز» روایتی تلخ از زندگی یک قاتل فراری

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۷۶۲۵

«اشیاء تیز» روایتی تلخ از زندگی یک قاتل فراری

خبرگزاری میزان- «اشیاء تیز» یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی با بازی ایمی آدامز است و از رمانی با همین نام نوشته گیلین فلین اقتباس شده‌است. در ۱ آوریل ۲۰۱۶ اچ‌بی‌او سفارش ساخت این سریال ۸ قسمتی را داد. تاریخ انتشار: 16:30 - 11 فروردين 1399 - کد خبر: ۵۹۹۴۱۶

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، صنعت سریال سازی سالهای طولانی در کشورهای مختلف جهان به عنوان یکی از محبوب‌ترین و در عین حال سرگرم کننده ترین صنایع حاضر هنری محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال به طور معمول نسبت به آثار سینمایی علاوه بر داشتن مخاطب بیشتر می‌تواند به راحتی و برای سالهای متمادی در اذهان مخاطب تلویزیون قرار گیرد. به همین مناسبت خبرگزاری میزان به معرفی چند سریال معروف جهان پرداخته است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین باکس آفیس هالیوود اینجا کلیک کنید

چیز‌های تیز یک مجموعه تلویزیونی آمریکایی با بازی ایمی آدامز است و از رمانی با همین نام نوشته گیلین فلین اقتباس شده‌است. در ۱ آوریل ۲۰۱۶ اچ‌بی‌او سفارش ساخت این سریال ۸ قسمتی را داد.

ابتدا قرار بود نسخه سینمایی از این کتاب تهیه شود، اما در نهایت به دلیل اینکه به زمان زیادی برای پرورش شخصیت‌ها و ترسیم مسیر پر پیچ و خم داستان نیاز بود، تصمیم گرفته شد تا این داستان تبدیل به سریالی تلویزیونی شود.

در جریان داستان ما با دو بخش مجهول مواجه می‌شویم که یافتن قاتل بچه‌ها در اولویت دوم قرار می‌گیرد. در واقع ما با تماشای فلاش بک‌هایی که در سریال دربارهٔ پریکر زده می‌شود، متوجه می‌شویم که چه اتفاقی برای او رخ داده و آیا او اصلاً شرایط آن را دارد که بتواند به شرایط آرمانی اش بازگردد یا خیر.

وی در طول داستان بار‌ها خود را از مشکلات و خاطراتی که داشته رها می‌کند تا بتواند کارش را انجام دهد و ماموریتش را به سرانجام برساند. کمیل پریکر روزنامه نگار تحقیقاتی که از الکلیسم رنج میبرد و به تازگی از بیمارستان روانی بعد از سال‌ها خودآزاری مرخص شده و به مرکز شهرش یعنی ویندگپ ایالت میسروی برای تحقیق قتل ۲ دختر بچه بازمیگردد.

به محض بازگشت به خانه کودکی اش؛ خودش را یکبار دیگر تحت نظر چشم‌های مهلک مادرش، آدورا، شخص طراز اول جامعه کوچک ویندگپ می‌یابد که کامیل را برای مواجه با شیاطین درونی اش مجبور میکند.

ایمی آدامز، پاتریشا کلارکسون، الیزا اسکنلن، الیزابت پرکینز، مدیسون دونپورت، کریس مسینا، مت کریون، تیلور جان اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پراخته اند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سینمای هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در نخستین روز‌های فروردین ماه سال جاری، گزارشی از وقوع قتل جوانی ۲۲ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان محلات به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ چهری افزود: بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان محلات به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه مشخص شد که جوان ۲۲ ساله بر اثر جراحات ناشی از ضربات شی سخت به قتل رسیده است.
او با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که فرد ضارب یکی از دوستان مقتول بوده است که بلافاصله بعد از ارتکاب قتل از محل متواری می‌شود، گفت: با شناسایی قاتل، بلافاصله تحقیقات تخصصی برای مشخص شدن مخفیگاه او آغاز شد.
 رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی  افزود: قاتل پس از گذشت چند روز و چندین بار جابجایی در مخفیگاه‌های مختلف توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ چهری با اشاره به تحقیقات تخصصی انجام شده توسط کارآگاهان گفت: متهم که مردی ۴۴ ساله است با اعتراف به قتل انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.
او افزود: با تکمیل تحقیقات پلیس، قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • 10 سریال گانگستری تماشایی که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند(+عکس)
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • دستگیری قاتل فراری حادثه قتل در مهاباد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد