Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه رم از پرستار ایرانی که این روزها در مبارزه با ویروس کرونا است، تقدیر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه آاس رم در روزهای اخیر توجه زیادی به کادر درمان که در راه مبارزه با ویروس کرونا فعالیت می‌کنند، کرده است.

در یکی از پست‌های توییتر باشگاه رم از «حاتمه تقوی» پرستار ایرانی تجلیل شده و درباره او نوشته‌اند:

حتامه تقوی یک پرستار جوان است که در شهر آمل در شمال ایران فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهر او که هوادار رم است درباره او می‌گوید: «خواهرم در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) فعالیت می‌کند و من نگرانش هستم. دعا می‌کنم که خدا از خواهرم و همه کادر پزشکی در سرتاسر دنیا محافظت کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه آاس رم ویروس کرونا محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین

تیم ملی چین در سومین بازی مقدماتی جام جهانی مقابل سنگاپور به برتری چهار بر یک دست یافت تا برانکو و همکارانش در کادر فنی نخستین برد خود را در تیم جدید جشن بگیرند.

برانکو در کادر فنی چین هم همه آن مربیانی که در پرسپولیس و تیم ملی عمان همراهش بودند را کنار خود دارد. یکی از این مربیان فرزاد حبیب اللهی آنالیزور و مربی سابق پرسپولیس است که حالا بیش از هشت سال است که کنار ایوانکوویچ کار کرده و نسبت به خصوصیات اخلاقی و فنی او آشنایی کامل دارد. برانکو هم نسبت به این دستیار ایرانی‌اش اعتماد کامل دارد و بعد از حضور در پرسپولیس و عمان در چین نیز از دانش او استفاده می‌کند.

حبیب اللهی در پایان دیدار با سنگاپور در کنار برانکو، مارکو استیلینوویچ و بازیکنان تیم ملی چین برد شیرینشان را مقابل هواداران جشن گرفتند تا بعد از ناکامی در جام ملت‌ها آنها برای صعود به جام جهانی امیدوار شوند. 

تیم ملی چین در حال حاضر ۷ امتیازی است و بعد از کره جنوبی در رده دوم جدول قرار دارد. دو بازی خردادماه برای برانکو و تیمش که به ترتیب در خانه مقابل تایلند و سپس در خانه کره جنوبی برگزار خواهد شد برای صعود این تیم به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ اهمیت زیادی دارد.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • استعمار غربی‌ها در استخدام پرستار از کشور‌های فقیر
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • یک ایرانی در کادر فنی تیم ملی فوتبال چین
  • ضرورت پایش مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم در استان فارس
  • ضرورت پایش مزارع و مبارزه با زنگ زرد گندم در فارس
  • پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)
  • ادعای بحث‌برانگیز درباره حضور «معین» در ایران
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • شناسایی و تشکیل پرونده برای 12 مظنون به فرار مالیاتی
  • تشکیل پرونده برای ۱۲ مظنون به فرار مالیاتی درخراسان رضوی