Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرفداری - اخیرا خبرهای زیادی در مورد مخالفت بازیکنان بارسلونا برای کاهش دستمزدها به خاطر پیامدهای اقتصادی شیوع کرونا منتشر شده است. حالا مشخص شده بازیکنان بارسا قبول کرده اند 70 درصد دستمزدشان در طول زمان ادامه بحران را کاهش دهند.

به گزارش ESPN، لیونل مسی به خبرهای اخیر در مورد کاهش دستمزد بازیکنان بارسلونا واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او متنی در شبکه های اجتماعی منتشر کرده و موضوع را به طور کامل توضیح داده است. بقیه بازیکنان تیم هم این متن را در اکانت های شخصی شان به اشتراک گذاشتند:

می خواهیم این نکته را شفاف کنیم که خواست ما هم کاهش دستمزدها در چنین شرایطی بود. درک می کنیم که در یک موقعیت استثنایی هستیم و ما همیشه اولین کسانی بودیم که به باشگاه در موقعیت های مختلف کمک کردیم؛ هر وقت که نیازی بوده است. خیلی وقت ها این کار را بدون هیچ درخواستی انجام دادیم؛ در زمانی که حس می کردیم موضوع مهمی پیش آمده یا الزامی وجود دارد. به همین دلیل برای ما عجیب است که برخی افراد از داخل باشگاه سعی کردند ما را به خاطر انجام کاری تحت فشار قرار دهند که خودمان قبلا به روشنی گفته بودیم می خواهیم انجامش دهیم. این روند طولانی شد چون به دنبال یک فرمول بودیم که به باشگاه و کارکنانش در این روزهای سخت کمک کنیم. حالا زمان آن رسیده که اعلام کنیم در طول زمانی که این بحران ادامه دارد، 70 درصد دستمزدمان را دریافت نمی کنیم. به علاوه در موارد دیگر هم به باشگاه کمک می کنیم تا همه کارکنان در طول روزهای سختی که داریم 100 درصد دستمزد و حقوقشان را دریافت کنند.

وی در ادامه نوشت:

اگر تاکنون چیزی نگفتیم به این خاطر بود که اولویت برای ما پیداکردن بهترین راه حل برای کمک به باشگاه و کسانی بود که در این روزها بیش از همه ضربه خورده اند. در پایان باید از همه پزشکان و پرستاران و کادر درمان تشکر کنیم و برای آن ها آرزوی موفقیت داشته باشیم که در این روزها به سختی کار می کنند. و همین طور از کسانی که در خانه می مانند تا این بحران تمام شود تشکر می کنیم. خیلی زود از این روزها عبور می کنیم و دوباره در کنار هم خواهیم بود. زنده باد بارسلونا و زنده باد کاتالونیا!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری

نادیا زکالوند: تصور کنید خودتان را برای مصاحبه شغلی در شرکت بزرگ فناوری گوگل آماده می‌کنید و ساعت‌ها وقت برای مطالعه اختصاص می‌دهید اما موقع مصاحبه متوجه می‌شوید، فقط کافی بود خود را برای سوال‌های پیچیده درباره قهوه و قهوه‌خانه (کافی‌شاپ) آماده می‌کردید. در واقع کسی باور نمی‌کند این دو فضای کاملا متفاوت در یکدیگر ادغام شوند!

نوشیدنی‌های داغ کافئین‌دار و مراکز اطلاعات آنلاین هیچ شباهتی با هم ندارند، اما کارمند سابق گوگل می‌گوید، «مصاحبه‌کننده‌های این شرکت هنگام مصاحبه با متقاضیان شغل، عاشق مطرح کردن پرسش‌هایی درباره قهوه و قهوه‌خانه هستند.»

مثلا، یکی از کارمندان خانم این شرکت می‌گوید موقع مصاحبه از او معمایی درباره قهوه‌خانه پرسیده بودند. معما این بود، «قهوه‌خانه‌ای در سانفرانسیسکو وجود دارد و عرضه و تقاضای آن نامحدود است. به این معنا که قهوه این قهوه‌خانه هیچ‌وقت تمام نمی‌شود و مشتریان هم دورادور قهوه‌خانه را گرفته‌اند. قهوه‌خانه تقریبا ۴۶ مترمربع فضا دارد. این قهوه‌خانه روزانه چند فنجان قهوه آماده می‌کند؟

افراد برای این سوال، پاسخ‌ها گوناگونی داده‌اند. یک نفر گفت، صفر-زیرا درباره کارکنان قهوه‌خانه صحبتی نشده بود.

دیگری گفت، اگر برای آماده کردن هر فنجان قهوه ۳۰ ثانیه وقت بدهیم، پس هر ساعت ۱۲۰ فنجان و در ۸ ساعت روز کاری ۹۶۰ فنجان می‌شود.

نفر دیگر هم گفت، «تعداد فنجان‌ها اهمیتی ندارد، عرضه و تقاضا همیشه برابر خواهند بود.»

چهارمی گفت، «سوال بیشتر درباره تهیه قهوه است و کاری به روش سرو آن ندارد. بنابراین نیازی به فنجان نیست.»

نفر پنجمی هم به‌ شوخی پاسخ داد: «نمی‌دانم. بد نیست، پاسخ آن را از موتور جستجوی گوگل بپرسیم.»

مصاحبه‌کننده‌های گوگل می‌گویند، این نوع سوال‌ها مهارت‌های حل مساله و تصمیم‌گیری متقاضیان شغل را بدون اینکه خودشان متوجه شوند، محک می‌زند.

منبع:

ladbible

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897280

دیگر خبرها

  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • انتقاد مگوایر از آنتونی: لازم نبود ذوق کنیم!
  • علت افزایش فشار داخل سر و راه های درمان آن
  • شگرد عجیب کلاهبرداری مرد جوان از داخل زندان
  • سوالات عجیب گوگل هنگام مصاحبه کاری
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • ماجرای عجیب کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی پنجشنبه!
  • شوک بزرگ درباره حقوق ۱۴۰۳/ دریافتی کارمندان و کارگران کاهش می‌ یابد؟
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!