Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:47:30 GMT

برگزاری آموزش‌های مجازی برای هنرمندان صنایع‌ دستی

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۷۷۳۶

برگزاری آموزش‌های مجازی برای هنرمندان صنایع‌ دستی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: از معاون صنایع دستی استان خواسته شده است با توجه به شرایط حضور هنرمندان در منزل به دلیل شیوع ویروس کرونا، در روزهای آتی آموزش‌های مجازی در حوزه‌های مختلف صنایع دستی برگزار کند‌. ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ اجتماعی سفر نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ پرهام جانفشان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران با بیان اینکه شرایط خاص امروز را باید به فرصت‌های رشد و ارتقای مهارت‌های آموزشی هنرمندان صنایع دستی در حوزه‌های بازاریابی، تبلیغات و بسته‌بندی تبدیل کنیم، اظهار کرد: تولید محصولات هنری بر اساس سلیقه و نیاز بازارهای داخلی و خارجی با حفظ اصالت و هویت ایرانی یکی از اهدافی است که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانفشان افزود: با افزایش مهارت‌های بازاریابی و بسته‌بندی قطعا فروش و صادرات صنایع دستی رشد چشمگیری خواهد داشت.

او گفت: برنامه‌های آموزش مجازی و نحوه دسترسی به آن از طریق معاونت صنایع دستی استان به هنرمندان اطلاع‌رسانی می‌شود.

عید نوروز و هدایای صنایع دستیگذران زندگی مادربزرگ 70 ساله پارسیانی با تولید صنایع دستی + فیلمنمایشگاه گردشگری و صنایع دستی، راهنمای مسافران نوروزی

 

انتهای پیام/

R1356/P/S2,1416/CT12 واژه های کاربردی مرتبط صنایع دستی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنایع دستی صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی صنایع دستی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند

به‌گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، سعید نظری در نشست با صنعتگران فعال رشته‌های رودوزی‌های سنتی و سراجی سنتی استان اظهار داشت: حفظ، حراست و احیای رشته‌های صنایع‌دستی و حمایت از تولیدکنندگان و هنرمندان صنایع‌دستی به‌منظور توسعه و ترویج هنرهای سنتی از برنامه‌های محوری این معاونت است.

وی در ادامه هدف از برگزاری این جلسه را ایجاد تشکل‌های تخصصی و ارتباط هدفمند در صنایع‌دستی استان عنوان کرد و افزود: ثبت و راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی و تشکل‌های مردمی می‌تواند راه حلی مناسب برای همکاری بخش خصوصی با بخش دولتی باشد. 

نظری یادآور شد: همچنین صنعتگران و فعالان صنایع‌دستی می‌توانند در قالب تشکل‌های مردمی با استفاده از توانمندی‌های همدیگر و با هم‌فکری و هم‌افزایی بیشتر برای رسیدن به اهداف مشترک متعالی گام‌های مهمی بردارند. 

صنعتگران حاضر در این جلسه ضمن بیان موانع و مشکلات موجود، نماینده‌ای را برای تشکیل تعاونی‌ها و هماهنگی های لازم انتخاب کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز
  • افزایش 22 درصدی ارزش صادرات صنایع دستی از آذربایجان‌غربی
  • ایجاد تشکل‌های تخصصی صنایع‌دستی در کردستان/ هنرمندان صنعتگر حمایت می‌شوند
  • هنرمندان صنعتگر کردستان حمایت می‌شوند