Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: سپاه کردستان برای کمک به مجموعه بهداشت و درمان استان، 7 نقاهتگاه را در شهرستان‌های استان ایجاد کرده است تا در صورت لزوم بیماران کرونایی در این اماکن پذیرش شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سرهنگ علی‌اصغر منتشلو ظهر امروز در کمیته امنیتی ستاد استانی مبارزه با کرونا که به صورت ویدیوکنفرانس با حضور فرمانداران برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به وظیفه‌ای که به سپاه محول شده است، ۷ نقاهتگاه با بیش از 450 تخت را برای پذیرش بیماران در شهرستان‌های استان ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اذعان کرد: احتمال دارد پیک بیماری کرونا را در هفته‌های آینده داشته باشیم که در صورت نیاز از این نقاهتگاه‌ها استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سپاه بیت‌المقدس جز دیواندره، بیجار و دهگلان در سایر شهرستان‌های استان نقاهتگاه را مهیا کرده است.

وی افزود: ضدعفونی خیابان‌های شهری، اماکن و معابر و حواشی شهرها توسط نیروهای سپاه و بسیج استان بصورت روتین و براساس دستورالعمل طرح فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می‌شود.

سرهنگ منتشلو عنوان کرد: برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، سپاه کمبود نیروی انتظامی را برطرف خواهد کرد و در صورت نیاز و اگر کمبودی وجود دارد، در صورت اعلام تامین خواهد شد اگرچه در شهرستان‌ها هم براساس درخواست نیروی انتظامی، تامین نیرو شده است.

مدنی، معاون اطلاعات و اخبار صداوسیمای مرکز کردستان نیز در این جلسه گفت: اگرچه نقش آموزشی، اطلاع‌رسانی و سرگرمی صدا و سیما در این ایام پررنگ‌تر شده است، برنامه‌هایی برای خنثی‌سازی شایعات، اطلاع‌رسانی تولیدات ملزومات بهداشتی، تعامل سازنده با سایر سازمان‌ها و برنامه‌هایی متناسب با نیاز مخاطبان تولید می‌شود.

انتهای پیام/2330/70

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه کردستان نیروی انتظامی درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات سپاه پاسداران علیه اسرائیل با مجوز کدام نهاد صورت گرفت؟

شب گذشته ایران حمله موشکی و پهپادی علیه اسرائیل انجام داد.

به گزارش ایرنا، در بخشی از اطلاعیه شماره ۱ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درباره عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» علیه اهداف نظامی اسرائیل آمده است: این عملیات با مصوبه شورایعالی امنیت ملی و زیر نظر ستاد کل نیرو‌های مسلح و با حمایت و همراهی غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی و پشتیبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح انجام پذیرفت.

دیگر خبرها

  • مدارس هرمزگان، بوشهر و فارس تعطیل شدند
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان
  • پیاده روهای مرکز شهر نفس می کشند | ایجاد محل های جدید برای پارک موتورسیکلت ها
  • ایجاد ۵٠ محل برای پارک موتورسیکلت‌ها در قلب پایتخت
  • مراسم بهره برداری از آسفالت معابر روستای میغان شهرستان نهبندان
  • نصری: غربی‌ها دفاع مشروع ایران را بی‌ثبات‌کننده می‌دانند اما حمله اسرائیل را روتین عادی!
  • عملیات سپاه پاسداران علیه اسرائیل با مجوز کدام نهاد صورت گرفت؟
  • ۶۰۸۳ شغل در بخش صمت طی سال گذشته در کردستان ایجاد شد
  • برای زیباتر شدن این چهار اقدام را قبل خواب انجام دهید
  • بیش از ٣۴هزار متر مکعب از مخازن آب شرب کرمان ضدعفونی شد