Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:44:29 GMT

موافقت اعضای تیم بارسلونا با کاهش ۷۰ درصدی دستمزدها

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۷۷۶۴

موافقت اعضای تیم بارسلونا با کاهش ۷۰ درصدی دستمزدها

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه بارسلونا عصر امروز با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: بازیکنان تیم اول فوتبال بارسلونا و اعضای کادرفنی موافق کاهش هفتاد درصدی دستمزدهای خود شدند تا تمامی این پول صرف هزینه کارمندان بخش های غیرورزشی باشگاه بارسلونا شود.

رقابت های فوتبال باشگاهی لالیگا اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا همچون سایر رشته های ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است تا بازیکنان نتوانند تمرین کرده و بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو مجموعه باشگاه بارسلونا چنین تصمیمی گرفت که مورد موافقت اعضای تیم فوتبال قرار گرفت.

همچنین در این اطلاعیه خبر از توافق بازیکنان تیم بسکتبال بارسلونا با سران باشگاه برای کاهش دستمزدهایشان نیز داده شده است.

مجموعه بارسلونا آرزو می کند هر چه زودتر ویروس کوئید -۱۹ دوران خود را طی کرده و سلامتی در سراسر دنیا برقرار باشد.

کد خبر 4889248 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا ویروس کرونا شیوع کرونا ویروس کرونا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس المپیک 2020 توکیو لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی فرنگی کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان فیفا کسب سهمیه المپیک کمیته ملی المپیک فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد

به گزارش  صدای ایران از ایسنا، مصطفی زارعی، مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی که صبح امروز (چهارشنبه) در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و پرسپولیس و همچنین شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن و اعضای هیات مدیره بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین برگزار شد، اظهار کرد: یک بیماری ۴۰ ساله درمان شده و امدواریم اتفاقات خوبی در خصوص این دو باشگاه رخ دهد.


وی افزود: ورزش را باید به عنوان یک صنعت پولساز ببینیم و  بدانیم که ۲ درصد از تولید ناخالص کشور‌های پیشرفته را به خود اختصاص می‌دهد و هدفگذاری کشور‌های همسایه در ۳ ساله آینده ۳ درصد است و  باید به این سمت حرکت کنیم و نقطه آغاز این کار، واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی است.

رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ها واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی بود، اعلام کرد: با کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل را چک کرده‌ایم و مشکلی وجود ندارد و باید سراغ سایر اشکالات برویم و آنها را نیز حل کنیم.


زارعی ادامه داد: امیدوار هستیم هر دو باشگاه مجوز حرفه‌ای بگیرند و سایر مشکلات خود را حل کنند؛ اگر یکی از این دو باشگاه واگذار می‌شد از نظر AFC مشکل حل می‌شد، اما خوشبختانه سهام دو باشگاه به یک اندازه واگذار شد.
مدیر دپارتمان صدور مجوز حرفه‌ای با اشاره به اینکه امیدواریم این اتفاق سرعت حرکت ورزش و فوتبال ایران را بیشتر کند، گفت: از اعضای فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنیم چرا که پیگیری بسیاری انجام دادند و وزارت ورزش هم همراه بود و در نهایت این اتفاق رخ داد. همچنین جای تشکر دارد که با همکاری وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی مشکلات دو باشگاه حل شد و  یک جلسه نیز با حضور شرکت توسعه و نوسازی اماکن ورزش و سازمان لیگ داشتیم و امیدواریم ورزشگاه آزادی نیز تکان اساسی به خود ببیند.

دیگر خبرها

  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی