Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مهدی شفیعی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به انتشار خبری در فضای مجازی در خصوص نبودن پزشک متخصص عفونی در شهرستان بافت به اطلاع می رساند امکانات مناسب بستری و درمان بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان از ابتدا پیش بینی و فراهم شده است و پزشکان متخصص و مسئول نیز دستورالعمل های مربوطه را دریافت و وظیفه درمان بیماران مشکوک و یا قطعی کرونا  را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه امکانات اولیه جهت بستری و درمان این بیماران در شهرستان بافت وجود داشته و هیچ نیازی به اعزام همه بیماران نیست تصریح کرد: در صورت ضرورت به اعزام موارد نادر به بیمارستان مرجع کرمان ( افضلی پور) هماهنگی لازم به عمل می آید. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان خاطرنشان کرد: همچنین به دنبال بیمار شدن دکتر گدری متخصص عفونی ساکن بافت، متخصص داخلی آن شهرستان مسئولیت مذکور را عهده دار می باشد و کاملاً با مرکز کرمان هماهنگ است. 

وی ادامه داد: با توجه به اعلام نتایج آزمایشگاه تست کرونای نمونه دکتر گدری منفی شده است و امیدواریم هرچه زودتر در صحت کامل به محل خدمت خود برگردند. 

شفیعی از مردم شریف شهرستان بافت خواست  هیچگونه نگرانی در خصوص دریافت خدمات نداشته باشند و خدمات همانند سابق توسط خدمتگزاران آن ها در حوزه سلامت ارائه می‌شود. 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان پزشک متخصص دانشگاه علوم پزشکی استان درمان فضای مجازی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه درمان بیماران هموفیلی؛ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!

آفتاب‌‌نیوز :

امین افشار، رئیس هیات مدیره انجمن هموفیلی ایران در نشست خبری با بیان اینکه نگاه جامعی به بیماران هموفیلی نمی‌شود، گفت: در کشور‌های پیشرفته قبل از اینکه بیمار هموفیلی دچار خون ریزی شود سطح فاکتور بیمار را بالا می‌برند، اما در ایران بعد از خون ریزی بیمار، باید فاکتور دریافت کند؛ تازه دارو باشد یا نباشد.

وی ادامه داد: معمولا سیاستگذار این حوزه بخشی نگری می‌کند؛ در حالی اگر نگاه جامعی داشته باشند مثلا دارو به موقع برسد بعدا نیاز به تغییر مفصل بیمار نیست یا نیاز به خدمات بهزیستی و تامین اجتماعی ندارد.

افشار تصریح کرد: در حوزه پیشگیری از هموفیلی نیز نگاه جامعی وجود ندارد؛ در حالی که هر روز تعداد بیماران هموفیلی افزوده می‌شود.

رئیس هیات مدیره انجمن هموفیلی متذکر شد: داروی هموفیلی تحریم نیست، اما منشأ داروتوسط کشور‌های اتحادیه اروپا هستند؛ البته بحث مافیای داروی هموفیلی وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۱۳ هزار بیمار در کشور وجود دارد، گفت: هر بیمار هموفیلی حدودا صد میلیون تومان در ماه هزینه دارد.

افشار تاکید کرد: اگر سازمان غذا و دارو وارد بحث رگولاتوری خود شود و بر اساس مطالعات بالینی دارو وارد شود، موثر است. 

سعید برپروشان، مدیر عامل انجمن هموفیلی اظهار داشت: وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو نمی‌خواهد زیر بار دارو‌های نوین هموفیلی برود.

وی ادامه داد: وقتی دارویی تولید می‌شود که بیمار یک ماه راحت است و خون ریزی به خداقل می‌رسد چرا نباید استفاده کند؛ اما متاسفانه مسئولان وزارت بهداشت این نگاه را ندارند.

مدیرعامل انجمن هموفیلی ایران خاطرنشان کرد: داروی جدید هر ویال آن ۱۸۰ میلیون تومان است.

برپروشان ابراز کرد: در تهران داروی بیماران هموفیلی وجود دارد، اما در شهرستان‌ها وجود ندارد؛ به عبارتی عدالتی در توزیع داروی بیماران هموفیلی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت به همت پزشک فارسی + فیلم
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • به درمان سرطان به کمک آزمایش دی‌ان‌ای امیدوار باشیم؟
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تست آزمایشگاهی در کردستان
  • هزینه درمان بیماران هموفیلی؛ ۱۰۰ میلیون تومان در ماه!
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • درمان تخصصی انواع بیماری های پوستی در شیراز
  • بیماری هموفیلی قابل کنترل است