Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران به نقل از المیادین،یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن(انصار الله و ارتش یمن) یکی از پایگاه های مهم در این کشور را از دست نیروهای ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی و همپیمانان آنها در یمن آزاد کردند.

ارتش و نیروهای مردمی یمن امروز دوشنبه  کنترل مناطق گسترده ای از صحرای رابط میان استان های «جوف» و «مأرب» را به دست گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این منبع گفت که ارتش و کمیته های مردمی یمن کنترل پایگاه «اللبنات» و مناطق «المرازیق» و «الفراید» را به دست گرفتند، این مناطق از مهمترین مراکز تجمع مزدوران ائتلاف متجاوز یمن در شرق استان «الجوف» به شمار می روند.

براساس این گزارش، در جریان این عملیات، شمار قابل توجهی از مزدوران سعودی توسط ارتش و نیروهای ومردمی یمن به هلاکت رسیده و زخمی شدند، مقدار قابل توجهی تسلیحات و تجهیزات نظامی نیز در جریان این عملیات به غنیمت گرفته شد.

آزاد سازی مناطق جدیدی در شرق استان الجوف از این جهت حائز اهمیت است که عرصه را بر مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در شهر «مارب» تنگ می کند.

برخی منابع در استان مأرب نیز گفتند که در پی سقوط پایگاه اللبنات صفوف نیروهای «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن شاهد فروپاشی شد.

این منبع افزود که میان نیروهای حزب« کنگره» و حزب«الاصلاح» در استان مأرب اختلافات شدیدی وجود دارد و حزب الاصلاح باقی مانده نیروهای خود را از مأرب به سمت استان های «شبوه» و «حضر موت» عقب رانده است.


 

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جنگ یمن و عربستان استان الجوف یمن بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتابخانه مرکزی شهر ایلام بزرگترین پایگاه فرهنگی، اما فاقد امکانات است

ایسنا/ایلام مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام گفت: کتابخانه مرکزی شهر ایلام بزرگترین پایگاه فرهنگی استان است که به دلیل  محدودیت امکانات، نمی‌توان برنامه‌های فرهنگی مرتبط با کتابخوانی را در آن برگزار کرد.

«سمیه حیدری» با حضور در ایسنا اظهار کرد: این کتابخانه با ظرفیت مطالعه حضوری محدود خود، برای خانم‌ها و آقایان، از صبح زود تا ساعت ۲۲، در سه شیفت کاری، به اعضا خدمت ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه این کتابخانه در تعطیلات نوروزی هم تا ساعت ۱۵ عصر فعال است خاطر نشان کرد: این کتابخانه فاقد استانداردهای مد نظر ماست.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام در خصوص استانداردهای مد نظر این اداره‌کل برای کتابخانه مطلوب گفت: امروزه در کتابخانه‌های جدید و مدرن کشور، حدود ۶۰ نوع خدمت فرهنگی ارائه می‌شود ولی با فضای موجود  این کتابخانه، امکان ارائه خدمات فرهنگی کم است برای این منظور نیازمند اعتبار هستیم و امیدواریم با گنجاندن طرح بازطراحی کتابخانه مرکزی شهر ایلام در لیست طرح‌های سفر رئیس جمهور به استان، بتوانیم این معضل را حل کنیم.

حیدری خدمات فرهنگی این اداره‌کل را در جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دانست و عنوان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع، با محتوای مناسب سبب جذب نوجوانان و جوانان و افزایش اعضای کتابخانه ‌ها می‌شود.

وی تعداد برنامه‌های فرهنگی اجرا شده سال قبل این اداره کل  در سطح کتابخانه ‌های استان را ۱۴ هزار برنامه اعلام کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کتابخانه مرکزی شهر ایلام بزرگترین پایگاه فرهنگی، اما فاقد امکانات است
  • کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • (ویدیو) توقف کامل تجارت دریایی آمریکا با انسداد کامل تنگه باب المندب توسط یمن!
  • کشته‌شدن ۱۰۰ تروریست در عملیات ارتش بورکینافاسو
  • ارتش یمن طی ۳ روز، ۶ عملیات علیه «مثلث تجاوز» انجام داده است
  • نمای هوایی از بزرگترین محفل قرآنی در ورزشگاه آزادی‌
  • ۶ عملیات ارتش یمن علیه «مثلث تجاوز» طی ۳ روز
  • ورزشگاه آزادی آماده بزرگترین محفل قرآنی ایران + فیلم
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل/زخمی شدن ۳ هزار سرباز اسرائیلی