Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه ارومیه گفت: دانشجویان دانشگاه ارومیه بعد از تعطیلات نوروز به دانشگاه ارومیه مراجعه نکنند و زمان حضور دانشجویان متعاقبا اعلام می‌شود.

رسول حب نقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: دانشجویان بعد از تعطیلات نوروز به دانشگاه ارومیه مراجعه نکنند و زمان حضور دانشجویان متعاقبا اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی دانشجویان و با هدف ایجاد محیطی امن و آرام برای دانشگاهیان، زمان حضور دانشجویان در دانشگاه متعاقبا بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونای کشوری به آگاهی خواهد رسید.

رییس دانشگاه ارومیه افزود: دانشجویان برای بازگشت به دانشگاه برنامه‌ریزی و تعجیل نکرده و برای تهیه بلیط نیز اقدام نکنند.

حب نقی اضافه کرد: همچنین دانشجویان باید در کلاس‌های آموزشی خود در سامانه آموزش مجازی دانشگاه شرکت کنند.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا دانشجو دانشگاه رییس دانشگاه ارومیه دانشگاه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آرزو مرادی نسب ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها از پانزدهم اردیبهشت ماه است، ابراز داشت: والدین می‌بایست از این تاریخ با مراجعه به سایت نسبت به ثبت نام فرزند خود اقدام کنند.

وی ضمن بیان اینکه سایت http://my.medu.ir برای ثبت نام کلاس اولی‌ها منظور شده است، افزود: نحوه ثبت نام مراحل سختی ندارد و در این سامانه اینترنتی به راحتی قابل انجام است.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه برای ثبت نام شرط خاصی نیز نیاز نیست، ابراز داشت: تنها شرط برای ثبت نام داشتن شش سال تمام برای کودکان است.

مرادی نسب در ادامه تصریح کرد: نحوه ثبت نام اینگونه خواهد بود که والدین پس از مراجعه به سایت مدرسه مورد نظر را انتخاب و مراحل را انجام می‌دهند.

وی افزود: والدین در صورت داشتن هرگونه سوال خاص به سایت یا آموزش ابتدایی ادارات آموزش و پرورش می‌توانند مراجعه کنند.

کد خبر 6085302

دیگر خبرها

  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان
  • واکنش وزیر علوم به انتقادات دانشجویان به عدم حضور در دانشگاه‌ها
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • ۱۵ اردیبهشت زمان ثبت نام کلاس اولی‌ها در استان سمنان است
  • تنوع فرصت‌های شغلی برای جوانان شرط مهم حضور سازمان‌ها در نمایشگاه بازار کار
  • بازداشت بانوی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا
  • نگرانی از حضور صلواتی دانشجویان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای/ دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه فنی و حرفه‌ای ادغام می شود؟
  • برگزاری ۷ طرح ملی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر