Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@01:38:11 GMT

حمایت موسسه هنرمندان پیشکسوت از پویش مشاهنر

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۸۳۴۷

حمایت موسسه هنرمندان پیشکسوت از پویش مشاهنر

موسسه هنرمندان پیشکسوت از خیزش هنرمندان برای تولید آثار هنری در قالب پویش مشاهنر حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، «سید محمد طباطبائی»؛ مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با اعلام این موضوع گفت: هنرمندان و اهالی فرهنگ همواره در فراز و نشیب‌ها همراه و کنار مردم بوده‌اند و حالا که هنرمندان در قالب پویش مشاهنر برای مقابله با ویروس کرونا با مردم همراه شده‌اند موسسه هنرمندان پیشکسوت در این همراهی مشارکت و از آن حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طباطبایی درباره چگونگی این مشارکت توضیح داد: همانطور که در پویش مشاهنر ذکر شده قرار بر تولید آثار هنری برای مردم به منظور کمک به عبور از بحران کروناست و از طرفی بسیاری از هنرمندان همراه شده با این پویش از هنرمندان پیشکسوت و اعضای این موسسه هستند.

وی ادامه داد: بنا داریم از آثار تولید شده توسط هنرمندان پیشکسوت عضو یا دارای شرایط موسسه در این پویش حمایت کنیم.

طباطبایی همچنین افزود: البته به طور حتم برای جمع‌آوری آثار هنرمندان تولیدشده در این پویش و نگهداری و استفاده از آثار در قالب یک مجموعه گنجینه ملی هنری برنامه‌ریزی خواهیم داشت.

 

 

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش مشاهنر موسسه هنرمندان پیشکسوت حمایت موسسه هنرمندان پیشکسوت پویش مشاهنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، هنرمندان سینما و تلویزیون در کاری خدا پسندانه باحضور در منزل رجبعلی بریمانی، بازیگر پیشکسوت عرصه سینما و تلویزیون، از مش فتاح سریال‌های ونگ وا و سوزگلام عیادت کردند.

رجبعلی بریمانی هنرمند پیشکسوت مازندرانی، حدود چهار دهه در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارد، چند وقتی است به دلیل بیماری در منزل بستری شد که هنرمندان سینما و تلویزیون به عیادت وی رفتند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در آثاری همچون فیلم‌های «وِل وِله»، «چراغ‌هایِ ناتمام»، «گذر» و سریال‌های «پایتخت ۶»، «شکوه یک زندگی»، «آهوی ماه نهم»، «هِدارپِه» «کَلّه وَنگ» و ... حضور داشته است.

رضا حمزه پور گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت