Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@22:12:44 GMT

آیا مدیرعامل جدید استقلال پرسپولیسی است؟

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۸۳۷۷

آیا مدیرعامل جدید استقلال پرسپولیسی است؟

 احمد سعادتمند  در پاسخ به این سوال که پرسپولیسی است یا استقلالی، از آن لبخندهای کشدار می زند.

به گزارش ''ورزش سه'' ، مدیرعامل جدید استقلال متولد نوشهر و رئیس کوشای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های رامسر و چالوس که زمانی را در هم نهاوند همدان این مسئولیت را برعهده داشت، پیش از آنکه به جبر مصدومیت سنگین زانو فوتبال را کنار بزند از بهترین هافبک های جوان مازندران بود؛زمانی  که در تیم حمل و نقل نوشهر در وسط زمین بازی می کرد و لیگ مازندران را کنار محسن عاشوری فتح می کرد، آبی ترین بازیکن تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد سعادتمند جتی وقتی به  تیم ملی جوانان هم که دعوت شد نزدیک بود به استقلال بپیوندند ولی مصدومیت امان نداد.. پدرش رئیس هیات فوتبال نوشهر بود و خودش هم استقلالی متعصبی که هر بار استقلال زنده یاد پورحیدری به قصد بازی دوستانه گذرش به نوشهر می افتد، به خانه شان سر می زد.

 


اما او در مازندران از زمانی تبدیل به یک چهره نام آشنا شد که در سمت مدیرکل ورزش استان شروع به فعالیت کرد. بازگرداندن قاسم رضایی به تیم ملی کشتی فرنگی، جدل با فدراسیون کشتی برای احقاق حق رضا یزدانی و برگزاری اردوی تیم وزنه برداری بعد از کنار گذاشته شدن چند ستاره نظیر بهداد سلیمی از تیم ملی در درگیری با کیانوش باقری و حسین رضازاده در ساری، از جمله اقدامات احمد سعادتمند بود که خوب در خاطر ورزشی ها مانده است.کمک های مالی در بدترین روزهای نساجی که تنها مانده بود و واگذاری ورزشگاه هفت تیر بابل به خونه به خونه که در دوران صعود کند به فوتبال آمد را هم سخت می توان فراموش کرد.


احمد سعادتمند در دوران حضورش در ورزش مازندران نشان داد به شدت برنامه محور، سختکوش و منظم است و پس از حضور در این پست نیز سمتهای دیگری داشته است:راه اندازی المپیاد استعدادهای برتر ، پس از سرو سامان دادن به چند فدراسیون در مقام سرپرست و دوره کوتاه مدت در بانک سرمایه و نساجی مازندران به عنوان دو باشگاه بخش خصوصی .

 


او حالا با سماحت مدیر عامل تیمی شده که از کودکی رویای بازی در آن را داشت ولی حال باید برای بازی خوب و نتیجه خوش این تیم برنامه ریزی کند و این شغلی است که می تواند همه گذشته او را به تاراج ببرد کما اینکه سعادتمند از زمان مطرح شدن نامش بعنوان گزینه مدیرعاملی مشکلات و فشار را از نزدیک حس کرده است. 


نکته اما اینکه برای سعادتمند این بدگمانی که تبریک به پرسپولیس فینالیست آسیا یعنی قرمز بودن باورپذیر نیست. او به وظیفه اش به عنوان یک مقام بالای ورزش عمل کرده است اما در گوش کارمندان ورزش مازندران، فوتبالی ها نوشهر و مازندران آنچه پر است؛ کری های تمام ناشدنی و علاقه  به استقلال است. علاقه ای که البته به خودی خود گرهی از استقلال باز نمی کند اگر با برنامه ریزی و تاثیر مثبت آنی توام نشود. 

 

*محمد حسین عبدالهاشمپور / روزنامه نگار

 

استقلال تهران پرسپولیس تهران احمد سعادتمند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران پرسپولیس تهران احمد سعادتمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در فصل جاری هنوز نتوانسته براساس بند‌های درج‌شده در قرارداد بازیکنان، تعهدات خود را عملیاتی کرده و این موضوع باعث شده مدیران این باشگاه از تعهدات خود عقب باشند. این در حالی است که این باشگاه در قراردادی مشکوک در ابتدای فصل با شرکت تمشک (کاسکو) برای اسپانسرینگ روی پیراهن این تیم به توافق رسید که البته این همکاری سرانجام درستی نداشت.

 استقلالی‌ها قراردادی ۲۰ میلیاردی را با کاسکو منعقد کرده و هنوز بخش اعظمی از آن باقی مانده و وصول نشده است. این موضوع مورد شکایت باشگاه استقلال قرار گرفته تا جایی که شنیده می‌شود حکم جلب مدیران شرکت مقروض به استقلال صادر شده است. بر همین اساس شنیده می‌شود باشگاه استقلال ناچار به اجرای حکم و دستگیری مدیرعامل شرکت یادشده تا زمان وصول بدهی خود خواهد بود. همچنین درباره شرکت همراه اول، اسپانسر فصل قبل استقلال نیز شنیده می‌شود تلاش‌ها برای زنده شدن مطالبات فصل گذشته این باشگاه ادامه داشته تا جایی که شنیده می‌شود احتمالا نیمی از این مطالبات زنده خواهد شد. همراه اول به عنوان اسپانسر فصل گذشته استقلال، به بهانه نداشتن قرارداد مکتوب با باشگاه از پرداخت مطالبات استقلال تا به امروز سر باز زده است.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • به پرسپولیسی‌ها بگویید وزیر ورزش قبلی رفته و وزیر جدید آمده است | آنها هنوز به دنبال جام هستند؟
  • مدیرعامل شمس‌آذر: استقلال می‌تواند قهرمان شود
  • کنایه عضو هیات مدیره پرسپولیس به مدیرعامل استقلال؛ n میلیارد برای رضایتنامه گلر دوم! + عکس
  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران
  • ماجرای چاقوکشی و ضرب و شتم در کشتی مازندران | روایت داور مصدوم: فیلم تا قبرس و آلمان هم رسیده است، کتک خوردن یک داور! | آقایان برای رضایت گرفتن ...
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • اتفاق عجیب برای یک پرسپولیسی و یک استقلالی در تبریز
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • انتخابات ترای اتلون| حججی رئیس فدراسیون شد/ کنایه‌های جدی گودرزی به احمد نامنی