Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از گیلان ؛  آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در دیدار امیر سرتیپ حسن علی‌پور با وی اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن روز جمهوری اسلامی را تبریک گفت و اظهار داشت: 12 فروردین روز بسیار مبارک و بزرگی است زیرا در چنین ایامی با تلاش و جهاد مردم انقلابی ایران نظام جمهوری اسلامی پایه‌گذاری شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه این نظام با رأی اکثریت مردم روی کار آمده است بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران که با رهبری امام(ره) و تلاش مردم مومن به‌وجود آمده امروزه به یک قدرت معادله‌گردان در دنیا تبدیل شده است که باید قدردان زحمات گذشتگان این نظام باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تلاش مستکبران و قدرت‌های استعمارگر دنیا برای نابودی دین اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران همواره در برابر مستکبران عالم ایستاده و امروزه به‌عنوان یک عامل مهم در توسعه معنوی جامعه محسوب می‌شود لذا باید خون شهدا و کسانی که برای به ثمر نشستن آن تلاش کردند را گرامی بداریم و قدردان باشیم.

امام جمعه رشت ضمن قدردانی از تلاش‌ نیروهای مسلح کشور در مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش همانند دوران دفاع مقدس در ایام شیوع کرونا نیز از هیچ کمکی دریغ نکردند و با تمام توان و امکانات خود به یاری مردم و مسئولان آمدند.

آیت‌الله فلاحتی به تلاش‌های موثر نیروی زمینی ارتش در گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش نیروهای مسلح و مسئولان استانی و همچنین رعایت نکات بهداشتی و قرنطینه خانگی از سوی مردم گیلان باعث شد که این استان رتبه نخست در کاهش مرگ و میر، افزایش ترخیصی‌ها از بیمارستان و کاهش مراجعه کنندگان به مراکز درمانی در کشور را کسب کند.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با بیان اینکه مردم گیلان همواره فهیم، بصیر، آگاه و اندیشمند هستند تصریح کرد: کاهش آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان گیلان با همکاری متقابل میان مسئولان و مردم اتفاق افتاده است.

48

کد خبر 1370865

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصر شعر آئینی وعده صادق در کرج برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر شعر آئینی وعده صادق عصر سه شنبه همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان البرز برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی، رئیس حوزه هنری و مدیرکل کتابخانه های عمومی البرز برگزار شد، جمعی از شعرای جوان و پیشکسوت به شعرخوانی با موضوع وعده صادق پرداختند.

محمد مهرابی، رئیس حوزه هنری استان البرز در این مراسم ضمن تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی از نماینده ولی فقیه در استان البرز بابت فراهم کردن فرصتی برای اجرای این برنامه قدردانی کرد.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با شعرا تاکید داشتند که اشعار فارسی به سایر زبان‌ها از جمله عربی ترجمه شود تا مخاطبان در سراسر جهان بتوانند از آنها بهره مند شوند.

آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز نیز در این مراسم گفت: عملیات وعده صادق در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه انجام شد.

وی عنوان کرد: این عملیات حکم تنبیه متجاوز را داشت وگرنه مردم غزه و حماس همواره در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی ایستادگی و با آن مقابله می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه تا زمانی که خارج از استانی فکر نکنیم، رشدی صورت نمی‌گیرد، عنوان کرد: زبان شعرا زبان شمشیر است و شاعران با اشعار خود به سمت دشمن تیر پرتاب می‌کنند.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به وظایف شاعران در این مقطع خاطرنشان کرد: شما شاعران باید به روز باشید، به مشکلات روز توجه کنید، امیدآفرین بوده و نگاه تمدنی داشته باشید.

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه اشعار شما باید تمدنی باشد و در مسیر گام دوم انقلاب کار کنید، عنوان کرد: همانگونه که در اشعار خود از حاج قاسم سلیمانی می‌گوئید، ابومهدی المهندس را نیز تکریم کنید.

کد خبر 6080299

دیگر خبرها

  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • اتحاد «میدان و دیپلماسی» و « سپاه و ارتش» در سایه ولایت
  • آغاز رژه پیاده و موتوری روز ارتش در گیلان
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز ارتش
  • عصر شعر آئینی وعده صادق در کرج برگزار شد
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • تلاش دولت سیزدهم به مهار تورم و توسعه روابط بین‌الملل منجر شد
  • دیدار فرماندهان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با نماینده ولی فقیه در کرمان
  • نماینده ولی‌فقیه درسیستان وبلوچستان:ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم