Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@17:22:55 GMT

امدادرسانی به روستاییان باغ‌ملک

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۸۵۳۴

امدادرسانی به روستاییان باغ‌ملک

علی پهلوان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:بارش باران در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری باعث آبگرفتگی و طغیان رودخانه در مناطق صیدون و سرگچ میداود شهرستان باغ‌ملک شد که امدادگران هلال احمر به ۱۳ خانوار در این مناطق امدادرسانی کردند.

وی ادامه داد: سه تیم امداد و نجات هلال احمر برای امدادرسانی به مناطق متاثر از بارش باران و آبگرفتگی در شهرستان باغ‌ملک اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با طغیان رودخانه منطقه میداود باغملک ناشی از بارش باران در روز یکشنبه هفته جاری یک چوپان ۲۵ ساله در این منطقه غرق شد که جسد وی روز دوشنبه در رامهرمز یافت شد.

شهرستان باغ‌ملک در شرق خوزستان واقع است.

اداره کل هواشناسی خوزستان پیش از این نسبت به بارش باران و وقوع سیلاب در برخی مناطق خوزستان در روزهای شنبه تا دوشنبه هفته جاری هشدار داده بود.

برچسب‌ها بارش باران سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارش باران سازمان امداد و نجات هلال احمر بارش باران سازمان امداد و نجات هلال احمر بارش باران باغ ملک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی

 قاسم جهان‌دیده   بیان کرد: باتوجه‌به هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب و تندبادهای احتمالی شهرستان سراوان یکی از مناطقی است که تحت‌تأثیر از سامانه بارشی قرار دارد.

وی افزود: پیرو آمادگی که باید نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر در زمان حوادث داشته باشند، تیم‌هایی در نقاط مختلف در شهرستان سراوان بزرگ به‌ویژه در گلشن مستقر شده‌اند و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان نیز به شهرستان گلشن اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر سراوان ادامه داد: اعزام نیرو امدادگر به بخش بم پشت باتوجه‌به بعد مسافت زیادی که با شهرستان سراوان دارد و باتوجه‌به شرایط خاص این منطقه احتمال مسدودشدن محورهای مواصلاتی وجود داشت و اعزام تیم به این منطقه احساس می‌شود که صورت گرفت.

جهان‌دیده اضافه کرد: در شهرستان سیب و سوران نیز به همین شکل تیم‌هایی در بخش هیدوچ، پسکوه و سیب و سوران مستقر شده‌اند.

وی تصریح کرد: در انبار پشتیبانی در بخش بم پشت اقلام زیستی و امدادی وجود دارد و در شهرستان گلشن تیم های امدادی و اقلام موردنیاز مردم در زمان حوادث از جمله سیلاب به‌اندازه کافی دپو شده و همچنین انبار معین در شهرستان سراوان اقلام لازم به‌اندازه کافی وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • ۴۹۱ حادثه دیده سیل جنوب سیستان و بلوچستان امدادرسانی شدند
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • هلال احمر به ۱۵۰۰ نفر در مناطق سیل زده کرمان امدادرسانی کرد
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۵۰ نفر گرفتار در سیل کرمان
  • امدادرسانی هلال احمر کرمان به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از یک هزار و ۱۹۰ سیل زده
  • امدادرسانی هلال احمر به ۲۰۸ نفر گرفتار در سیل و آبگرفتگی