Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با توجه به انتشار خبری در فضای مجازی در خصوص نبودن پزشک متخصص عفونی در شهرستان بافت به اطلاع می‌رساند امکانات مناسب بستری و درمان بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در این شهرستان از ابتدا پیش بینی و فراهم شده است و پزشکان متخصص و مسئول نیز دستورالعمل‌های مربوطه را دریافت و وظیفه درمان بیماران مشکوک و یا قطعی کووید ۱۹ را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همه امکانات اولیه برای بستری و درمان این بیماران در شهرستان بافت وجود داشته و هیچ نیازی به اعزام همه بیماران نیست و در صورت ضرورت به اعزام موارد نادر به بیمارستان مرجع کرمان (افضلی پور) هماهنگی خواهدشد.

 

شفیعی تصریح کرد: همچنین به دنبال بیمار شدن دکتر گدری متخصص عفونی ساکن بافت، متخصص داخلی آن شهرستان مسئولیت مذکور را عهده دار است و کاملاً با مرکز کرمان هماهنگ است.

او گفت: با توجه به اعلام نتایج آزمایشگاه تست کرونای نمونه دکتر گدری منفی شده است و امیدواریم هرچه زودتر در صحت کامل به محل خدمت خود برگردند.

 

دکتر شفیعی گفت: مردم شهرستان بافت هیچگونه نگرانی در خصوص دریافت خدمات نداشته باشند و خدمات، چون گذشته به همت خدمتگزاران آنها در حوزه سلامت ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 داروخانه منتخب بیماران اوتیسم در هرمزگان

 حامد فلاح معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: طبق مصوبه  شورای اجتماعی هرمزگان از این پس بیماران اوتیسم استان می‌توانند با مراجعه به داروخانه‌های منتخب به شرح ذیل، از خدمات دارویی مرتبط با بیماری خود مطابق با فهرست مورد تایید انجمن اوتیسم استان هرمزگان بهره‌مند گردند:

۱- داروخانه زیباشهر بندرعباس (دکتر غفار حیدری)
۲- داروخانه شفا میناب (خانم دکتر رویا غضنفریان)
۳- داروخانه دکتر شاهمرادی بندرلنگه
۴- داروخانه دکتر حیدری قشم
۵- داروخانه دکتر شرفایی بستک

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • حمایت از بیماران سلیاکی با بسته‌های حمایتی
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • برپایی کنفرانس آندومتریوز (نابه‌جایی آستر رحم) در بیمارستان امام سجاد(ع)
  • نگاهی بی‌پروا به شعرهای شفیعی کدکنی
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • توزیع ناعادلانه پزشکان متخصص
  • 5 داروخانه منتخب بیماران اوتیسم در هرمزگان