Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-30@08:51:18 GMT

محدودیت تردد بین بخشی در شوشتر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۸۶۰۸

محدودیت تردد بین بخشی در شوشتر آغاز شد

حسین پنبه دانه پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: مردم هر بخش یا محله در شوشتر باید نیاز خود را از محل سکونت خود تامین کنند و از سفر غیرضروری درون شهری خودداری کنند.

وی افزود: به مالکان باغ ویلاها در شوشتر نیز هشدار داده می‌شود که از برپایی هرگونه دورهمی و تجمع خودداری کنند چرا که در صورت رعایت نکردن مجبور به بستن راه و قطع برق آنها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای سلامت شوشتر ادامه داد: پل شهید کجباف، پل آزادگان ، پل آبشارها و پل علامه شیخ در شوشتر از روز دوشنبه مسدود می‌شود تا بهتر بتوانیم زنجیره شیوع ویروس کرونا را کنترل کنیم.

وی گفت : افراد مبتلا به کرونا که با تشخیص پزشک نیاز به بستری ندارند اگر خانواده های آنان بتوانند مطابق با پروتکل بهداشت و درمان آنها را نگهداری کنند به خانه منتقل می شوند اما در غیر این صورت باید در نقاهتگاه بمانند.

فرماندار شوشتر با قدردانی از بازاریان و اصناف ادامه داد: انتظار می رود شهروندان با تصمیم‌های مسئولان که تنها به خاطر حفظ سلامت جامعه است همکاری بیشتری داشته باشند تا مجبور نشویم در مواردی از قوه قهریه استفاده کنیم.

مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان تا ظهر روز دوشنبه ۱۱ فروردین به ۶۹۳ مورد رسید که ۳۷ مورد آن مربوط به شوشتر است.

برچسب‌ها بیماری های ویروسی شوشتر پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیماری های ویروسی شوشتر بیماری های ویروسی شوشتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان، گفت: با توجه به مصوبات استانی در راستای برقراری نظم و امنیت ترافیکی معابر اطراف حرم مطهر ممنوعیت تردد و توقف در معابر اطراف حرم مطهر در شب‌های قدر اجرا می شود.

سرهنگ غلامرضا صدفی با بیان اینکه در خیابان امیر کبیر (خیابان اراک) حدفاصل پل آهنچی تا سه راه خورشید و خیابان معلم از تقاطع شهدا به سمت تقاطع حجتیه ممنوعیت تردد خواهیم داشت افزود: در بلوار شهید منتظری از دوربرگردان به سمت تقاطع حجتیه و کلیه معابر فرعی منتهی به این محدوده ها نیز ممنوعیت تردد اعمال می شود.

وی افزود: با توجه به حجم ترافیک معابر در صورت نیاز محدودیت‌ها به حلقه بعدی گسترش می‌یابد.

رئیس پلیس راهور استن در ادامه درباره محدودیتهای اعمالی پیرامون مسجد مقدس جمکران گفت: جهت برگزاری مراسم مسجد مقدس جمکران در محدوده بلوار نرجس خاتون (رینگ اول) ممنوعیت توقف اعمال می‌گردد.

وی در پایان به شهروندان عزیز توصیه کرد حتی الامکان از ناوگان حمل ونقل عمومی استفاده نموده و در صورتی که قصد دارند با خودروی شخصی به حرم مطهر مراجعه نمایند از ظرفیت پارکینگ‌های شهید کاظمی در بلوار منتظری روبروی پل نیروگاه و پارکینگ شرقی و زمزم در بلوار عماریاسر استفاده نمایند.

دیگر خبرها

  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمالی
  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال
  • محدودیت تردد تریلر در محورهای خراسان شمالی
  • محدودیت‌های ترافیکی برگزاری مراسم احیاء شب‌های قدر
  • ترافیک سنگین در محور‌های هراز و کندوان
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی مازندران
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در دهمین روز فروردین
  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • انجام بیش از دو هزار بازرسی بهداشتی در طرح بسیج سلامت نوروزی شوشتر