Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@09:18:46 GMT

تولید ٣ میلیون و ٧۶٨ هزار ماسک و ٢٨ هزار جفت دستکش

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۸۷۸۷

تولید ٣ میلیون و ٧۶٨ هزار ماسک و ٢٨ هزار جفت دستکش

به گزارش ایرنا، این سازمان اینفوگرافیکی از اقدامات خود تا ١١ فروردین ماه منتشر کرده است که براساس آن علاوه بر تهیه ماسک و دستکش، ٨٨٠ دستگاه چرخ خیاطی، ٢٨ هزار و ١۶٠ متر پارچه، ٣۵ عدد اتو از جمله تجهیزات و مواد مصرفی است که سازمان فنی و حرفه‌ای فراهم کرده است. 
این سازمان در تولید ١٣ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده، ٨۴ هزار و ۶٧٩ دست لباس ایزوله و گان نیز مشارکت داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
همچنین ۴٣٩ میلیون و ۵٠٠ هزار کمک نقدی دولتی و ٧١٣ میلیون و ٩٠٠ هزار ریال کمک غیردولتی انجام داده است. 
از دیگر اقدامات سازمان فنی و حرفه‌ای کشور، اختصاص فضا و تجهیزات کارگاه‌های طراحی دوخت مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دولتی به صورت شبانه‌روزی برای همکاری با سایر دستگاه‌های همچون فرمانداری و بسیج سازندگی و اعزام مربی، مهارت آموز و سرباز مربی به کارگاه‌های تولید ماسک، لباس ایزوله و موارد دیگر  برای همکاری با سایر دستگاه‌هاست. 
همچنین پخت و توزیع روزانه ۹۰۰ پرس غذای گرم برای کادر درمان توسط مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای گناوه در استان بوشهر از هشتم فروردین ماه و تعمیر ۱۰۰ تخت بیمارستانی توسط مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای بوکان در استان آذربایجان غربی است. 
لازم به ذکر است ۱۲ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده توسط آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای صفاهان چالوس در استان مازندران تولید شده است. 
پخت و توزیع شیرینی توسط آموزشگاه‌های آزاد استان فارس برای کادر درمانی نیز از جمله موارد اقدامات این سازمان است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مهارت اموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مهارت اموزی ویروس کرونا سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مهارت اموزی فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آموزشهای فنی و حرفه ای دانش آموزان در گناباد

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناباد گفت: میزان تعهد آموزشهای فنی و حرفه ای دانش آموزان در مراکز و آموزشگاههای مرتبط شهرستان گناباد طی سال گذشته ۲۴ هزار نفر ساعت بود ولی به ۹۰ هزار نفر ساعت افزایش پیدا کرد.   مهدی مروج با اشاره به رشد ۲۰۴ درصدی آموزشهای فنی و حرفه ای دانشجویان دانشگاهها و مراکز آموزش عالی گناباد طی سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: میزان تعهد دانشجویان از فراگیری آموزشهای فوق ۱۲ هزار نفر ساعت بود در حالی که ۲۴ هزار و ۴۷۱ نفر ساعت محقق شد.   رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناباد گفت: میزان تعهد آموزشهای رشته های فنی و حرفه ای زنان سرپرست خانوار این شهرستان هم طی سال گذشته پنج هزار نفر ساعت بود در حالی که ۱۲ هزار و ۹۷۹ نفر ساعت و ۲۶۰ درصد بیشتر از تعهد، دوره های آموزشی برگزار شد.   مروج با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی آموزشهای فنی و حرفه ای معتادان بهبودیافته و شاغلان بنگاههای اقتصادی، افراد دارای معلولیت و زندانیان شهرستان گناباد علت آن را کاهش نیازسنجی و تقاضای سازمانها و ادارات متقاضی و علاقه مندی این افراد و یا کمبود مربی و نیروی انسانی برای آموزش این بخش برشمرد.   وی ادامه داد: ۴۱۸ هزار و ۴۳۱ نفر - ساعت آموزش برای متقاضیان مهارت آموزی شامل ساکنان مناطق روستایی، سربازان وظیفه ،آسیب دیدگان اجتماعی (خانواده های آسیب دیده از اعتیاد)، زنان خانه دار، دانش آموختگان دانشگاهی ، معتادان بهبود یافته ، شاغلان بنگاه‌های اقتصادی ،دانش آموزان، دانشجویان، زندانیان ندامتگاه، افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار در ۱۴ گروه هدف آموزشی در گناباد برگزار شد.   رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناباد گفت: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم مبنی بر روان سازی کسب و کار بخش خصوصی ۲۴۸ هزار و ۴۶۶ نفر - ساعت از مجموع آموزشهای سال گذشته در گناباد در آموزشگاههای فنی و حرفه ای خصوصی ارایه شد.   مروج افزود: از مجموع ۲ هزار و ۹۷۲ نفر که پارسال در آزمونهای فنی و حرفه گناباد شرکت کردند هزار و ۴۹۵ نفر موفق به کسب گواهینامه مهارت شدند و ۴۷۲ نفر نیز در آزمون های اصناف شرکت و موفق به کسب گواهینامه صلاحیت حرفه ای شدند.   وی گفت: برای نخستین بار ۴۰ نفر از مهارت آموختگان فنی و حرفه ای برتر گنابادی که طی پنج سال قبل پس از کسب مهارت های لازم، کارآفرین شده و برای تعدادی دیگر شغل ایجاد کرده بودند قدردانی شد.   رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناباد از راه اندازی ۱۲ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای جدید طی سال گذشته در شهرستان گناباد خبر داد.   مرکز آموزش فنی و حرفه ای گناباد یکی از مراکز قدیمی این شهرستان در سال ۱۳۵۳ با نام صندوق کارآموزی فعالیت خود را آغاز کرد.   این مرکز هم اکنون دارای چهار مرکز آموزشی ثابت مخصوص زنان و مردان و امکانات و تجهیزات در رشته های مهارتی از جمله کارگاه اتومکانیک، کارگاه خودروهای سنگین و نیمه سنگین، کارگاه برق خودرو، کارگاه plc برق، جوشکاری، تاسیسات، سفال، چوب، گوهرتراشی، رباتیک، شبکه هوایی، جاجیم، صنایع غذایی، معرق و منبت است.   ۳۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در شهرستان گناباد نیز در رشته های هنرهای تجسمی، صنایع غذایی، طراحی، فناوری اطلاعات، معماری ساختمان، امورمالی و بازرگانی، خدمات آموزشی، کامپیوتر، حسابداری، عمران، مدیریت خانواده، خیاطی و رباتیک فعالیت دارند.   مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

دیگر خبرها

  • وسایل حفاظت فردی در کار با برق
  • شرکت بیش از ۶۵ هزار نفر در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای در همدان 
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • رشد ۱۲ برابری صدور مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای
  • صدور بیش از ۳ میلیون گواهینامه مهارت در دولت سیزدهم
  • سازمان فنی و حرفه‌ای پس از ۵ دهه دارای اساسنامه شد
  • راهبرد اصلی سازمان فنی و حرفه‌ای در سال ۱۴۰۳
  • فعالیت ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد و ۶۵۷ مرکز دولتی فنی‌حرفه‌ای در کشور
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی
  • افزایش آموزشهای فنی و حرفه ای دانش آموزان در گناباد