Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سید محمد علوی در ارتباط ویدئوکنفرانس با رئیس جمهور  که امروز ۱۱ فروردین‌ماه انجام شد، در پاسخ به سوال وی در خصوص تاثیرگذاری گرمای هوا بر متوقف شدن یا کاهش فعالیت ویروس کرونا، اظهار کرد: اطلاعات ما در خصوص این ویروس جدید یا بیماری کووید - ۱۹ بسیار کم است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: آنچه ما اطلاع داریم در خصوص کروناویروس‌های دیگر است که بر اثر گرما ممکن است پایداری خود را از دست دهند اما در مورد این ویروس، گزارش‌هایی وجود دارد که در شرایط گرما نه تنها پایداری خود را حفظ می‌کند بلکه حالت تهاجمی‌تر نیز پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی گفت: بنابراین نسبت به ناپایدار شدن این کروناویروس جدید در محیط گرما امیدواری زیادی نداریم.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کووید ۱۹ ویروس هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا کرونا کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژواک؛ رویدادی جریان ساز و اثربخش

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری سومین دوره جشنواره رادیویی پژواک، هادی اسدی، نامزد گزارشگری در بخش مشاغل با گزارش برنامه« روزیِ نو» از شبکه رادیویی اقتصاد با گفت: بطور کلی در طول سالهای فعالیت رسانه ام همیشه وقتی سر برنامه حاضر می شوم، تمام تلاشم را برای یک برنامه اث گذار و جذاب می کنم و همیشه دوست دارم در سطح عالی برنامه هم به دل خودم بنشیند هم مخاطب ارتباط خوبی با برنامه برقرار کند.

وی که در آستانه ۲۰ سالگی فعالیتش در صداوسیما قرار دارد و برنامه های متنوع و جذابی را در رادیو و تلویزیون اجرا کرده است و در ایام کرونا هم بخاطر اثر خلاقانه اش رتبه اول را در بخش« نگاه نو» رادیو کسب کرد، در خصوص پژواک ادامه داد: پژواک رویداد جریان ساز و اثربخش است و می تواند در افزایش کیفیت برنامه ها و همچنین بالا بردن انگیز ه برنامه سازان تاثیر گذار باشد که افزایش تعداد شرکت کنندگان و آثار ارسالی حکایت از همین موضوع دارد.

اسدی در خصوص نقش پژوهش در موضوع گزارش گفت: وقتی سوژه و موضوعی برای تهیه گزارش یا ساخت برنامه مطرح می شود، اولین قدم این است که از ابعاد مختلف راجع به موضوع اطلاعات و دانش صحیح کسب شود و به معلومات برنامه ساز یا گزارشگر کمک کند اما در کنار پژوهش و تحقیق در خصوص تهیه گزارش خلاقیت بسیار اهمیت دارد و نوع اجرا هم اهمیت دارد که روی مخاطب تاثیرگذار باشد.

وی در خصوص تاثیر جشنواره پژواک گفت: جشنواره پژواک به نظرم نفس تازه ای است که می تواند فکرهای تازه را خلق و کرده و رقابت ها در رسانه گرم رادیو اوج بگیرد که نتیجه آن تولید برنامه هایی در سطح عالی خواهد بود.

اسدی با اشاره به نقش تأثیر آموزش در بخش مستند سازی، تصریح کرد: آموزش می تواند منجر به اشراف بیشتر گزارشگر و برنامه ساز شود تا در فضای خلاقانه کارش را انجام بدهد.

دیگر خبرها

  • آغاز بارش باران و تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • خطر افزایش دما اروپا را تهدید می‌کند
  • گرمای شدید در بنگلادش ۴ قربانی گرفت
  • افزایش مرگ اروپایی‌ها بر اثر گرما
  • گرما اروپایی‌ها را کشته است
  • نیمکت‌نشینی مهری در دوئل سخت برای قهرمانی
  • پژواک؛ رویدادی جریان ساز و اثربخش
  • ملوان و امیدوار به درخشش ستاره بازی رفت (عکس)
  • چالش جدید رفیعی: کلین شیت در جام حذفی
  • ساعت کار ادارات در فصل گرما تغییر می کند؟ | توضیحات مهم مقام دولتی