Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۷ هزار ماسک توسط قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی در داروخانه‌های استان توزیع شد. ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، امام بخش قائدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 17 هزار ماسک تولید قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح در داروخانه‌های شهرستان‌های مختلف استان و دستگاه‌های خدمات‌رسان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه این ماسک‌ها تحت نظارت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی یاسوج مراحل تولید و استریل را طی می‌کنند، افزود: این ماسک‌ها از پارچه‌های اسپان باند سه لایه و یک لایه ضخیم نانو با قابلیت شست وشو در کارگاه‌های قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فتح استان تولید می‌شوند.

اقدامات پیشگیرانه قرارگاه جنوب‌شرق ارتش در مقابله با کرونا؛ از تولید مواد ضدعفونی‌کننده و ماسک تا راه‌اندازی ایستگاه‌های غربالگریکارگاه غیر بهداشتی تولید ماسک در استان البرز کشف شد+ تصاویرتولید 80 هزار ماسک بهداشتی توسط گروه جهادی حضرت بقیه الله (عج) نهاوند؛ سنگر همان سنگر و مردم همان مردم هستند+ تصاویر

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ماسک‌های تولیدی برای استریل به واحد CSR بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج تحویل و پس از استریلیزاسیون نهایی برای توزیع در داروخانه‌ها آماده می‌شوند.

وی قیمت ماسک‌های تولیدی را 3 هزار تومان عنوان کرد و افزود: نظارت بر فعالیت داروخانه‌ها به صورت مستمر انجام می‌شود که در صورت هرگونه تخلف بدون هیچ گونه اغماضی برخورد می‌کنیم.

قائدی تصریح کرد: ماسک‌های توزیع شده در اختیار داروخانه‌های ولدیان، پارسا و ارجمند در یاسوج، طالبیان در سی سخت، نادریان در پاتاوه، داوری، پناهی و جعفرپور در دهدشت، حسینی در گچساران، گشتاسبی در سوق، زمانی در قلعه رئیسی، یزدانی در دیشموک، چرام، پادیز در لنده، نادری زاده لیکک و عسکری در باشت قرار گرفت.

انتهای پیام/ 542/ ع

R41452/P1494/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد داروخانه ها هزار ماسک ماسک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی آئینی که ظهر سه شنبه با حضور برخی مسؤولان استانی، برگزار شد، «سجاد بهرامی» به عنوان شهردار سی سخت معرفی شد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم گفت: منش مردم این دیار، ریشه در علم و فرهنگ دارد و شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.

علی محمد روستا افزود: شهر سی‌سخت یکی از شهرهای گردشگر پذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است و شهردار این شهر باید برای آبادانی شهر سی‌سخت تلاش و همت مضاعفی داشته باشد.

وی اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت رفع و این شهر بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران آماده شود.

کد خبر 6079827

دیگر خبرها

  • کش و قوس‌های پل قوسی سی سخت پایان ندارد
  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • تبدیل شبکه مسی برق به کابل خودنگهدار یک تیر با چند نشان
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی 
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • آخرین وضعیت تولید شیرخشک در کشور/ خرید بدون تغییر قیمت از داروخانه‌ها
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • پرسشی از سخنگوی سازمان غذا و دارو؛ قیمت در داروخانه‌ها تغییر کرده است؟