Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار قم با بیان اینکه متأسفانه اخیراً فیلم‌ها و تصاویری از حضور این افراد در استان قم منتشرشده است که این موضوع تکذیب می‌شود، گفت: بعد از اعلام و تشخیص بیماری کرونا در کشور حتی یک تبعه هم وارد استان قم نشده است. ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

بیژن سلیمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اهمیت ساماندهی اتباع خارجی و عودت آنان به کشورهای مربوطه اظهار داشت: از زمان شیوع بیماری کرونا اتباع هندی، پاکستانی و دیگر کشورها را شناسایی و ساماندهی کردیم و با همکاری سفارت پاکستان در تلاشیم تا این اتباع زودتر کشور را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بخش زیادی از اتباع پاکستانی از استان قم به مرزها و از آنجا به کشورشان فرستاده‌شده است، یادآور شد: متأسفانه اخیراً فیلم‌ها و تصاویری از حضور این افراد در استان قم منتشرشده است که این موضوع تکذیب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم خاطرنشان کرد: بعد از اعلام و تشخیص بیماری کرونا در کشور حتی یک تبعه هم وارد استان قم نشده است و افراد اعلامی در فضاهای مجازی کسانی بوده که آنان را از نقاط مختلف جمع‌آوری، ساماندهی، اسکان و تحت کنترل قرار داده بودیم تا در صورت نیاز درمان و پس‌ازآن به کشور خود فرستاده شوند.

پنجمین مرحله بازگشت اتباع هندی به کشورشان انجام می شود/ تا عادی شدن شرایط، ورود اتباع خارجی به قم ممنوع شدقرنطینه 536 تبعه هندی در قم / استرداد تمام اتباع خارجی به ‌وطن خودشان‌ + فیلم‌

وی با رد هرگونه شناسایی نقش اتباع در شیوع بیماری در استان قم ابراز کرد: همه در این شرایط به دنبال چگونگی انتقال این بیماری هستند و ما در استان قم در این موضوع به این قطعیت نرسیده‌ایم و نیاز به مباحث فنی و پزشکی دارد.

سلیمان‌پور در پیش بودن روز طبیعت را موردتوجه قرار داد و گفت: باید از کسانی که در این مدت در خانه مانده و کمک به‌سلامت دیگران کرده‌اند تقدیر شود و از کسانی هم که بی‌توجه بوده و از مسئولیت اجتماعی خود به علت مسائل فردی اجتناب کرده‌اند جای تأمل است.

وی تنها راه قطعی درمان و ریشه‌کنی بیماری کرونا را پرهیز از هرگونه تجمع و در خانه ماندن دانست و افزود: از همه همشهریان تقاضا داریم به هشدارها توجه کرده و برای سلامت خود و خانواده در خانه بمانند.

انتهای پیام/450/ ت

R7854/P/S6,62/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماری کرونا استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم

سید جواد هاشمی، در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و به حواشی که در گذشته در فضای مجازی برای او ایجاد شده بود واکنش نشان داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • اختلال در ریشه کنی مالاریا در ایران
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان
  • واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ فشارخون و دیابت دو عامل نارسایی کلیه
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • وضعیت شیوع بیماری‌های اورولوژی/ علت نارسایی کلیه
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود