Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@01:43:21 GMT

۳۵۶ باب منزل مبله غیرمجاز در هرمزگان پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۲۹۱۷۵

۳۵۶ باب منزل مبله غیرمجاز در هرمزگان پلمپ شد

سردار غلامرضا جعفری عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به انتشار سریع و گسترش ویروس کرونا در کشور و به منظور جلوگیری از شیوع آن در سطح استان طرح تشدید مقابله با اجاره منازل مبله غیرمجاز با جدیت در دستور کارمأموران پلیس امنیت عمومی استان قرار دارد و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

وی افزود: با وجود ابلاغ عدم پذیرش میهمان به تمام مراکز اقامتی جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا متاسفانه تعدادی افراد سودجو با تبلیغ وسیع در سطح فضای مجازی و حقیقی اقدام به اجاره خانه های مبله به مسافران کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در سطح استان ، نیروی انتظامی با جدیت و اقتدار به صورت مستمر با اقدامات مجرمانه این افراد سودجو و فرصت طلب قاطعانه برخورد و آنها را به دستگاه قضائی معرفی می کند .

سردار جعفری تصریح کرد: از مردم نیز خواستاریم هرگونه اخبار واطلاعات مرتبط با فعالیت های غیر مجاز اماکن اقامتی را ازطریق تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی و در مرکز استان به شماره تماس ۰۷۶۲۱۸۲۱۵۲۷ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتقال کووید ۱۹ به صورت فرد به فرد و راه‌های احتمالی  آن از طریق انتشار از راه هوا، تماس نزدیک با انسان مبتلا و دست زدن به وسایل آلوده  است.

مهمترین راه برای پیشگیری از ابتلا و قطع زنجیره شیوع ، پرهیز از حضور در تجمعات و ترددهای غیر ضروری ، ماندن در خانه ،  توجه به توصیه های بهداشتی و رعایت اصول ،تعطیلی صنوف غیرضرور و دوری از ترس و اضطراب ذکر شده است.

 این بیماری قابل پیشگیری است و به‌ راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد؛ ویروس کرونا دوره نهفته به نسبت طولانی از چند روز تا دو هفته دارد و همین امر موجب شده‌ تا زمانی که علایمی‌ چون تب و تنگی نفس در مبتلایان بروز نکند، از آن آگاهی پیدا نکرده و ضرورتی برای رفتن به بیمارستان احساس نکنند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۴۱هزارو ۴۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، ۲۷۵۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و۱۳هزارو ۹۱۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور روز دوشنبه یازدهم فروردین ماه درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این بیماری بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز ۱۱ فروردین ۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۱۴۹۵ مورد رسید.

وی ادامه داد: خوشحالیم که تاکنون ۱۳۹۱۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۷۵۷ نفر رسید.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تلفن روابط عمومی فوت مرکز فوریت های پلیسی مسافران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۲۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در نشست شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی و حقوق بیت المال با موضوع قانون جامع حدنگار (کاداستر)، با اشاره به آخرین روند اجرای طرح کاداستر در استان، گفت : تا اواخر اسفند سال گذشته ۴۰ درصد از اراضی کشاورزی استان حدنگاری شده بود و طبق گزارش ثبت اسناد استان، در یک ماه اخیر این آمار با رشد بیش از پنج درصدی به ۴۵.۲ درصد رسیده است.

وی میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور را ۵۱ درصد اعلام کرد و افزود: از مسئولین دستگاه‌های ذیربط انتظار داریم این آمار تا نیمه‌های تابستان به بیش از ۶۰ درصد و بالاتر از میانگین کشوری برسد.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه درخصوص مقابله با تغییر کاربری اراضی در استان، تصریح کرد: طی یکسال اخیر ۱۲۰۰ فقره دستور موقت و ۳۰۰ فقره احکام قطعی برای برخورد با تغییرکاربری‌ها در سطح استان صادر شده و یکی از استان‌های پیشرو در این زمینه هستیم.

وی در رابطه با صیانت از منابع آبی در استان نیز گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده امسال باید ۵۰۰ تا ۶۰۰ حلقه چاه غیرمجاز استان مسدود شود.

کرمی ضمن هشدار جدی به دستگاه‌های خدمات‌رسانی که به واحد‌های غیرمجاز خدمات ارائه می‌دهند، خاطرنشان کرد: خدمات‌رسانی به هر طریق به افرادی که درصدد تصرف، ساخت و ساز و تغییر کاربری غیرمجاز یا حفر چاه‌های غیرمجاز و... هستند جرم محسوب شده و دستگاه‌هایی که مرتکب این جرم شوند تحت تعقیب قرار می‌گیرند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • برخورد قاطع با مراکز غیرمجاز رمز ارز دیجیتال در استان مرکزی
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • شناسایی و پلمپ یک واحد طب سنتی غیرمجاز در سرایان
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • پلمپ انبار سموم کشاورزی غیرمجاز در مرند
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد